۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
داورها شرافت خود را به ریالی نمی فروشند؛

سرپرست نفت و گاز: به سلامت داور امروز شک نداریم

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: ما به هیچ عنوان کوچکترین شکی به سلامت مختاری نداریم و اعتقاد دارم داورها شرافت خود را به ریالی نمی فروشند.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اسماعیل پناهپوری سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: خوشبختانه در هفته های اخیر تیم ما به شرایط ایده آلی رسیده است و رفته رفته بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی امور ورزش نفت، از روز گذشته در بهترین شرایط ممکن، در بوشهر اسکان پیدا کردیم و خود را آماده رویارویی با ایرانجوان کردیم.

پناهپوری در خصوص هجمه های وارد شده علیه داور این مسابقه به خبرنگار ما گفت: متاسفانه اشتباه سهوی مجتبی مختاری در دیدار ایرانجوان و امید گناوه باعث شد که در سطح کشور حرف های ضد و نقیضی علیه این جوان مطرح شود که اصلا پذیرفته و اخلاقی نیست.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز بیان داشت: از روزهای گذشته تاکنون تماس های زیادی در این خصوص با ما گرفته شده است اما ما به هیچ عنوان کوچکترین شکی به سلامت مختاری نداریم و اعتقاد دارم داورها شرافت خود را به ریالی نمی فروشند.

ایشان گفت: ما به این تهمت ها اعتنایی نمی کنیم و در زمین مسابقه به فکر نبرد و کسب امتیاز هستیم. برای این داور جوان هم روزی خوب و به دور از اشتباه، آرزو می کنیم.