۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
بازیکنان سابق علیه بابلی ها؛

مطلق زاده: مطالبات مان را ندهند با پنجره بسته و کسر 6 امتیاز مواجه می شوند

بازیکن سابق خونه به خونه (رایکا) بابل می گوید اگر بابلی ها مطالبات مان را پرداخت نکنند احکامی که در دست داریم به اجرا می گذاریم که در این صورت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته و شش امتیاز از باشگاه خونه به خونه (رایکا) کسر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محمود مطلق زاده بازیکن صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: ما فصل خوبی را در تیم صنعت نفت شروع کردیم چند هفته ابتدایی نیم فصل اول نتایج خوبی را بدست آوردیم اما در هفته های پایانی نیم فصل اول در امر نتیجه گیری با مشکل مواجه شدیم که فکر می کنم این موضوع به خاطر چند مصدومی بود که در تیم داشتیم و از لحاظ نفرات کامل نبودیم و توانستیم با رتبه پنجمی نیم فصل اول را به پایان برسانیم.

مطلق زاده ادامه داد: همیشه تیم صنعت نفت در بحث مالی با مشکلات زیادی روبرو بوده که وجود این مشکلات به وزارت نفت مربوط می شود چرا که هنوز مشخص نکرده اند که تمایل به تیمداری دارند یا خیر. عدم تصمیم نهایی در خصوص این موضوع از سوی وزارت نفت سبب شده است تا ما هر سال با این مشکل روبرو شویم. با توجه به اینکه تیم تحت نظر وزارت نفت است از محل دیگری منابع مالی در اختیار ما قرار نمی گیرد و در سوی مقابل نیز وزارت نفت هیچ کمکی به ما نمی کند. اگر هم بودجه ای از سوی وزارت نفت به تیم های نفتی تعلق می گیرد آن دسته از افرادی که باید پول را به حساب باشگاه ها واریز کنند می گویند این کار غیرقانونی است و برای واریز کردن آن سنگ اندازی می کنند.

هافبک صنعت نفت آبادان‌ افزود: اخیرا وزارت نفت به تیم های نفتی کمک مالی کرده و بودجه ای را به حساب اداره ورزش و جوانان استان خوزستان انتقال داده اند ولی مسئولان اداره ورزش و جوانان این پول را به حساب باشگاه انتقال نمی دهند! تنها مشکل این است که پول در اهواز است اما این پول را از اهواز به آبادان انتقال نمی دهند! و جالب است پول را از وزارت نفت گرفته اند از آن پولی که دریافت کرده اند بودجه نفت مسجدسلیمان را واریز کرده اند اما بودجه صنعت نفت را پرداخت نمی کنند و می گویند این پول برای کل ورزش های استان است! فصل گذشته هم این مشکل را داشتیم حدود ۴ ماه پول ما را در حساب خودشان نگه داشتند.

وی در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: فکر نکنم برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه مشکلی داشته باشیم. فقط ۲۰۰ میلیون به سوشا مکانی طلب دارند که مسئولان باشگاه در تلاش هستند با پرداخت آن در اسرع وقت پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنند.

مطلق زاده در پاسخ به این پرسش که شرایط را برای تیمش در ادامه راه چطور می بیند اظهار داشت: امیدوارم تمام مسئولان از نمایندگان مجلس تا مردم و هواداران از تیم صنعت نفت حمایت کنند. هواداران آبادانی جان خود را نیز برای این تیم می دهند و تنها دلخوشی این شهر همین تیم صنعت نفت است. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را رقم زده و این مردم را خوشحال کنیم.

بازیکن صنعت نفت آبادان در پاسخ به این موضوع که در هفته های اخیر صحبت هایی مبنی بر جدایی سید سیروس پورموسوی از این تیم بود گفت: صحبت هایی در این خصوص بود ولی آقای پورموسوی خودش بچه خوزستان است و دلش برای این تیم سوخت که در این شرایط این تیم را ترک نکرد ما بازیکنان مدیون او هستیم که در این شرایط تیم را ترک نکرد. علاوه بر ایشان تک تک بازیکنان صنعت نفت پیشنهاداتی را دریافت کرده اند اما با توجه به اینکه اکثر بازیکنان بومی هستند تصمیم گرفتیم بمانیم و حداقل ما این تیم را تنها نگذاریم تا لطمه بیشتری نبیند.

بازیکن سابق خونه به خونه(رایکا) بابل با انتقاد شدید از مسئولان این تیم در خصوص پیگیری مطالبات اش از این تیم گفت: حدود یک سال و نیم از این مسئله می گذرد هنوز از باشگاه خونه به خونه (رایکا) طلب داریم شکایت کرده ایم و حکم نیز گرفته ایم اما مسئولان این باشگاه جوابگوی ما نیستند. ما در شهر بابل یک سال و نیم زندگی کرده و در تیم این شهر بازی کردیم به احترام مردم بابل تا این لحظه هیچ اقدامی نکرده ایم و نخواسته ایم لطمه ای به این تیم وارد شود اما هر چقدر ما پیگیر نمی شویم مسئولان این تیم نیز نسبت به مطالبات ما بی اعتنایی می کنند به همین دلیل ما هم مجبور هستیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

مطلق زاده ادامه داد: نمی دانم با وجود این همه طلب کار فدراسیون چطور به این تیم مجوز بازی داده است. برای ما تعجب آور است تیمی که این قدر شاکی خصوصی دارد به راحتی برای آن مجوز بازی صادر می شود.

بازیکن سابق خونه به خونه (رایکا) افزود: من پیگیر هستم و اطلاع دارم که این باشگاه در تلاش است تا بازیکنان جدید جذب کند. چطور می شود این همه هزینه کنند اما پول طلبکاران خود را پرداخت نکنند.

او گفت: حکمی که پس از شکایتم از کمیته تعیین وضعیت گرفته ام بستن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در صورت عدم پرداخت مطالبات است. قرار شده است من و سایر بازیکنانی که از این تیم مطالبه دارند تا پایان سال صبر کنیم اگر مطالبات ما را پرداخت نکنند آرا و احکامی که در دست داریم را به اجرا بگذاریم که در این صورت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته و شش امتیاز از باشگاه خونه به خونه (رایکا) کسر خواهد شد. ما منتظر انتخابات فدراسیون فوتبال بودیم الان که این امر صورت گرفت و ریاست فدراسیون نیز مشخص شد طی چند روز آینده با مراجعه به فدراسیون برای اجرای احکام اقدامات لازم را انجام می دهیم.