۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
عملکرد فردی باید در راستای هدف کلی تیم باشد؛

دلاور: امیدوارم با برتری مقابل هوادار قهرمان نیم فصل شویم

مدافع تیم فوتبال شهرداری آستارا می گوید تیمش بازی خیلی سختی مقابل هوادار دارد اما با این حال امیدوار هستند با برتری مقابل این تیم قهرمان نیم فصل اول شوند.
نویسنده : آرمان حق پناه سیاه سر
کد خبر: ۱۱۲۳۰۴
دلاور: امیدوارم با برتری مقابل هوادار قهرمان نیم فصل شویم
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال شهرداری آستارا در اولین حضو ر خود در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور توانسته عملکرد مطلوبی را به نمایش بگذارد و با کسب نتایج خیره کننده تا پایان هفته شانزدهم و ماقبل هفته پایانی نیم فصل اول با بدست آوردن 28 امتیاز و فقط با اختلاف بک امتیازی نسبت به تیم مس کرمان در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

در این بین تیم شهرداری آستارا علاوه بر اینکه موفق شده نتایج قابل قبولی را کسب کند بازیکنان این تیم نیز در خطوط مختلف آمار خوبی را ثبت کرده اند. به عنوان مثال سعید دلاور مدافع این تیم موفق شده با به ثمر رساندن 4 گل در رتبه چهارم جدول گلزنان قرار بگیرد. دلاور از بین 4 گلی که به ثمر رسانده یک گل آن 3 امتیازی بوده یعنی با تک گلی که آن هم در بازی با نود ارومیه به ثمر رسانده موفق شده سه امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد.

مدافع تیم فوتبال شهرداری آستارا در این فصل از رقابت ها جزو گلزن ترین مدافعان لیگ یک محسوب می شود. او در کنار پویا سیف پناهی مدافع بادران، و امین هاشمی فرد مدافع قشقایی جزو مدافعانی هستند که تا بدین جا بیشترین تعداد گل را به ثمر رسانده اند.

همه اینها سبب شد تا سراغ این مدافع اصالتا فومنی شهرداری آستارا برویم تا گفتگوی کوتاهی با وی داشته باشیم. صحبت های دلاور با خبرنگار دی اسپورت را در ادامه می خوانید:

ابتدا بیوگرافی کوتاهی از خودتان برای مخاطبان ما بدهید.
من سال 1371 در رشت متولد شدم. فوتبال خودم رو از تیم مسکن شهرسازی گیلان شروع کردم و سپس به تیم پایه داماش گیلان ملحق شدم. در دوره بزرگسالی نیز از قهرمانی در لیگ استان تا لیگ دسته دوم با تیم شهرداری فومن بودم . پس از حضور در این تیم به شهرداری آستارا پیوستم و با این تیم نیز در اولین سال حضورش در لیگ دسته دوم توانستیم به لیگ یک صعود کنیم. پس از صعود نیز با نظر کادرفنی قبلی قراردادم را تمدید کردم و تا الان نیز در خدمت این تیم و مردم خونگرم آستارا هستم.
 
در مورد آخرین شرایط تیم شهرداری آستارا صحبت می کنی.
شرایط فنی تیم خدا رو شکر خوب است بچه ها در آمادگی خوبی به سر می برند. امیدواریم همین روند نتیجه گیری و رو به رشدمان ادامه داشته باشد و تلاش و مساعدت مجموعه باشگاه، مسئولین، هواداران خونگرم آستارا و همه کسانی که می توانند چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی کمک کنند سرانجامش به صعود تیم شهرداری آستارا به رقابت های لیگ برتر ختم شود.

به نظرت دلایل موفقیت تیم شهرداری در فصل جاری چه چیزی بوده است؟
به نظر من همدلی و اتحاد کلید واژه موفقیت تیم ما است، صمیمیت خاصی بین ارکان تیم از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان وجود دارد،  البته مهم تر از این هاخدا نگاه ویژه ای به ما دارد چرا که اگر خدا نبود ما با دستان خالی تا اینجا نمی توانستیم پیش بیایم و این موفقیت ها حاصل بشود.  شایستگی و لیاقت اعضای تیم ما و زحماتی که متحمل می شوند کم نظیر است به همین دلیل کمترین حقشان رسیدن به این ‌موفقیت هاست.

برابر گل ریحان هم متوقف شدید و با توجه به توقف مس فرصت صدرنشینی رو از دست دادید؟
در بازی برابر گل ریحان توپ و میدان بیشتر دقایق بازی در اختیار ما بود. موقعیت های زیادی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما نتوانستیم از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم البته شانس هم با ما یار نبود با این وجود در روزی که می توانستیم با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم در نهایت به تساوی رضایت دادیم.

در بازی برابر گل ریحان علاوه بر اینکه با گلزنی تیمت از یک شکست خارج از خانه نجات دادی تعداد گل هات به عدد 4 رسوندی و به جمع برترین مدافعان گلزن لیگ یک پیوستی.
خدارو شکر روند خوبی را در فصل جاری پشت سر می گذارم. اعتقاد دارم عملکرد فردی باید در راستای هدف کلی تیم باشد که خدارو شکر با تلاش و همبستگی بچه ها توانستیم به این مهم دست یابیم.

فردا هم بازی سخت و حساسی مقابل هوادار دارید.
بله مطمئنا بازی خیلی سختی خواهد بود ولی ما برای کسب سه امتیاز گام به میدان می گذاریم امیدوارم که با برتری مقابل این تیم قهرمان نیم فصل شویم.

خبرنگار: آرمان حق پناه سیاه سر