۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

وضعیت بیرانوند عصر امروز مشخص می شود / حیدری در آستانه محک جدی و بزرگ

عارف سعیدیان سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت بازیکنان مس کرمان پیش از بازی با استقلال خوزستان توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ آقای سعیدیان در این باره گفت: خوشبختانه برای این بازی محروم نداریم و از نظر مصدومیت نیز هنوز وضعیت بیرانوند به طور دقیق مشخص نیست و عصر امروز پزشکان نظر نهایی را در رابطه با وضعیت مصدومیت او خواهند داد.

وی افزود: بیرانوند در روزهای گذشته به صورت جسته و گریخته در تمرینات حضور داشته است و کارهای درمانی و فیزیوتراپی برروی او انجام شده است اما باید دید در نهایت وضعیت او عصر امروز چگونه اعلام خواهد داشت.

سرپرست مس کرمان افزود: خوشبختانه سایر نفرات هیچ مشکلی برای بازی نخواهند داشت و کاملا آماده و سرحال برای بازی فردا تمرین کرده اند.


به گزارش دی اسپورت؛ در صورتی که بیرانوند به بازی حساس فردای مس مقایل استقلال خوزستان نرسد. مسئولیت حفظ از دروازه این تیم به علیرضا حیدری خواهد رسید. او در دیدار هفته گذشته مس برابر هوادار به دلیل مصدومیت بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی به جای این دروازه بان وارد زمین شد و عملکرد مطلوبی نیز از خود در درون دروازه این تیم به نمایش گذاشت. در صورتی که حیدری در ترکیب اصلی فردای مس قرار بگیرد این جدی ترین و بزرگترین محک او در این فصل از رقابت ها خواهد بود.
ترند های روز