۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
هم تیم‌ها برای ما رقبای قابل احترامی هستند؛

خراسانی: لیگ امسال، ماراتن جذاب و پرفشاری است

مهاجم تیم فوتبال بادران تهران گفت: لیگ امسال، ماراتن جذاب و پرفشاری است تیم های زیادی داریم که علاوه بر اینکه مدعی هستند از لحاظ فنی نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۴
خراسانی: لیگ امسال، ماراتن جذاب و پرفشاری است
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مرتضی خراسانی مهاجم تیم فوتبال بادران تهران که در دیدار امروز تیمش مقابل ملوان بندرانزلی موفق شد دبل کرده و ۲ گل بادرانی ها را به ثمر برساند در خصوص بازی اظهار داشت: با توان بالای بازیکنان و تلاش تیم توانستیم پس از دو هفته بدشانسی در امر نتیجه گیری، امروز به برتری قاطعی برسیم. از اینکه توانستم موقعیت هایی که بچه ها ایجاد کردند تبدیل به گل کنم خوشحال هستم.

خراسانی افزود: قبلا هم گفته ام تیمی داریم که واقعا از لحاظ فنی توان بسیار خوبی دارد. کادرفنی و مجموعه خیلی خوبی داریم که تلاش می کنیم در پایان فصل اتفاقات خوبی را برای مجموعه بادران رقم بزنیم.

خراسانی در پاسخ به پرسش خبرنگار دی اسپورت در خصوص اینکه فصل جاری لیگ یک را چطور ارزیابی می کند گفت: لیگ امسال، ماراتن جذاب و پرفشاری است تیم های زیادی داریم که علاوه بر اینکه مدعی هستند از لحاظ فنی نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند. ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می دهیم که بهترین نتایج را کسب کنیم.

مهاجم بادران در پاسخ به این سوال کدام تیم را رقیب اصلی بادران می داند بیان داشت: همه تیم ها برای ما رقبای قابل احترامی هستند. ما تلاش می کنیم سه امتیاز هر بازی را کسب کنیم.