۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

کرمانی مقدم: شک نکنید امسال لیگ برتری می شویم

مربی تیم فوتبال بادران تهران می گوید شک نکنید که امسال تیم ما لیگ برتری خواهد شد چرا که بازیکنان باکیفیتی جذب کرده ایم و در نقاطی که ضعف داشتیم آن نقاط را با جذب این بازیکنان تقویت کرده ایم.
نویسنده : احسان قربانی
کد خبر: ۱۱۲۳۵۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مرتضی کرمانی مقدم مربی تیم فوتبال بادران تهران پس از دیدار برابر ملوان که با برتری سه بر صفر نارنجی پوشان پایتخت به اتمام رسید در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: ما در دو بازی اخیر که نتایج خوبی کسب نشد خوب بازی کردیم و حتی از حریف نیز پیش افتادیم. در بازی مقابل رایکا علارغم اینکه ۲ بر صفر از حریف پیش بودیم دو الی سه موقعیت تک به تک بدست آوردیم که توانستیم تبدیل به گل کنیم.

کرمانی مقدم ادامه داد: این موقعیت هایی که در جریان بازی از دست دادیم سبب شد تا تیم خود به خود عقب برود و تحت فشار حریف قرار بگیرد و در نهایت نتیجه را واگذار کنیم وگرنه الان باید صدر جدول بودیم ولی قشنگی فوتبال به این چیزهاست که بعضی از مواقع در ۸ دقیقه می توانیم بیرون از خانه سه گل می زنیم و در بازی پیروز می شویم بعضی مواقع هم همین تعداد گل را به ثمر می رسانیم ولی نتیجه بازی را واگذار می کنیم.

مربی بادران افزود: امروز تمام بچه ها مصمم شده بودند که بازی را ببرند که اینطور هم شد و عالی بازی کردند. ما همیشه فوتبال خوبی را ارائه می دهیم ولی با این وجود یک مقدار روی ضربات آخر مشکل داریم که این هفته روی آن در تمرینات کار کرده بودیم.

وی بیان داشت: چند بازیکن را برای نیم فصل دوم جذب کرده ایم. شک نکنید که امسال تیم ما لیگ برتری خواهد شد چرا که بازیکنان باکیفیتی جذب کرده ایم و در نقاطی که ضعف داشتیم آن نقاط را با جذب این بازیکنان تقویت کرده ایم.

خبرنگار: احسان قربانی