۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
داور با تمام‌توان برای نابودی تیم ما سوت میزد؛

قنواتی: خسروی در ایلام هر کاری دلش خواست انجام داد

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس بندرماهشهر می گوید باشگاهش از داور دیدار رروز گذشته تیمش مقابل شهدای چوار 65 ایلام شکایت کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ موسی قنواتی سرمربی خلیج فارس بندرماهشهر پس از پیروزی خارج خانه مقابل شهدای چوار ایلام گفت: خدا رو شکر با همت بازیکنان و همدلی کل مجموعه توانستیم به این برد برسیم. دیگر درباره بحث فنی این بازی صحبتی ندارم و به عملکرد ضعیف داور این بازی اعتراض شدید دارم. امروز که تیمم پیروز شده این حرف ها را میزنم. آقای خسروی داور وسط بازی هر کاری که دلش خواست انجام داد و کسی اینها را ندید. واقعا به حال ایشان متأسفم و از فردی که در مقام قضاوت قرار گرفته انتظار این است که عدالت داشته باشد.

قنواتی که از عملکرد داور بشدت برافروخته بود ادامه داد: آقای خسروی یک پنالتی ناحق برای تیم حریف گرفت و در ادامه بازیکن خوش اخلاق ما پیمان زارع که طی این سه سالی که شاگردم است دو اخطار نگرفته را اخراج کرد. واقعا به حال این داور متاسفم و علیرغم کیفیت خوب برگزاری مسابقات از سوی سازمان لیگ اما داوری در این دیدار صدای همه را درآورد.

قنواتی در پایان گفت: باشگاه شکایت نامه خود را امروز به سازمان لیگ فرستاد و تا آخر پیگیر این مسأله خواهیم بود و نمی گذاریم حق ما ضایع شود.