۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
نساجی با هوادارانش قدرتمندتر است؛

کاظمی: برای صعود به لیگ برتر به تیم بادران ملحق شدم

مهاجم تیم فوتبال بادران تهران می گوید با مشورتی که با دوستانم داشتم برای صعود به لیگ برتر به تیم بادران ملحق شدم چرا که این اتفاق مهم را در کارنامه خود ندارم و می خواهم به این موفقیت با تیم بادران برسم.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۲
کاظمی: برای صعود به لیگ برتر به تیم بادران ملحق شدم
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حمید کاظمی مهاجم فصل گذشته و نیم فصل اول هوادار تهران که موفق شده بود فصل گذشته با پیراهن این تیم به عنوان آقای گلی رقابت ها برسد و حتی تا پایان نیم فصل اول، فصل جاری لیگ یک نیز توانست همین عنوان را با به ثمر رساندن 8 گل از آن خود کند امروز میهمان برنامه فوتبال یک ورزش بود که در این برنامه به گفتگو و تشریح آخرین وضعیتش پرداخت.

گفتگوی مهاجم نیم فصل اول هوادار و فعلی بادران تهران را در ادامه می خوانید:

پس از صحبت با عنایتی راغب شدم در هوادار بمانم.

حمید کاظمی صحبت هایش را از اینکه چطور شد به تیم هوادار پیوست شروع کرد، او اظهار داشت: پس از کسب عنوان آقای گلی در تیم نساجی مازندران روند خیلی خوبی در خونه به خونه بابل داشتم پس از آن وقفه ای افتاد و به دلیل این وقفه با افت محسوسی روبرو شدم اما با این وجود با درخواست علی نیکبخت و با توجه به اینکه به کار فنی ایشان اعتقاد داشتم به تیم وقت سرخپوشان پاکدشت (هوادار فعلی) ملحق شدم. آقای نیکبخت برای اینکه بار دیگر به روند رو به رشدم برگردم کمک زیادی کرد.

کاظمی ادامه داد: در نیم فصل دوم فصل گذشته نیز آقای عنایتی امتیاز تیم را خریداری کرد و پس از خریداری امتیاز برای ادامه همکاری با من صحبت کردند من نیز پس از صحبت هایی که با ایشان انجام دادم راغب شدم که در تیم بمانم. در نیم فصل دوم سعی و تلاش های زیادی کردیم و کار به جایی رسید که با شیوع بیماری کرونا روبرو شدیم. با وقفه ای که بین مسابقات افتاد پس از صدور مجوز برگزاری تمرینات سعی کردیم تا از سرگیری مجدد مسابقات نسبت به قبل بیشتر تمرین کنیم. از طرفی با توجه به اینکه امید داشتیم مسابقات از سر گرفته شود به همین دلیل بیشتر زحمت کشیدیم.

وی افزود: فصل گذشته تیم یکدست و بازیکنان باکیفیتی داشتیم الان نیز یک سری بازیکنان باکیفیتی مثل امیرحسین فشنگچی در تیم هوادار داریم که کار می کنند. البته جا دارد آرزوی سلامتی برای ایشان داشته باشم که هر چه زودتر با کسب بهبودی کامل به میادین بازگردد.

مهاجم سابق هوادار اضافه کرد: آماده سازی امسال را نیز با برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام بازی های دوستانه با تیم های لیگ برتری آغاز کرده و تلاش کردیم از همان اول، کار را برای صعود به لیگ برتر سخت شروع کنیم و سخت گیرانه نیز ادامه دهیم. خدارو شکر این اتفاق با گلزنی من شروع و ادامه یافت ولی متاسفانه در چند هفته اخیر نتواستم گلزنی کنم که امیدوارم بتوانم در ادامه جبران کنم.

فصل گذشته کری خاصی بین من و کرمانی ها بود.

کاظمی بیان داشت: فصل گذشته کری خاصی بین من و کرمانی ها وجود داشت به همین دلیل مجبور شدم در بازی برابر مس کرمان بیشتر تلاش کنم و همین موضوع سبب شد تا با هتریک کردنم در این بازی همراه شود.

برای صعود به لیگ برتر به تیم بادران ملحق شدم.

مهاجم جدید بادران در خصوص جدایی اش از تیم هوادار و پیوستنش به تیم بادران بیان کرد: یک سری اتفاقاتی افتاد که بهتر است آنها را بازگو نکنم. آقای عنایتی زحمات زیادی برای من کشیده و نمی توان این موضوع را کتمان کرد. ولی اینکه از تیم هوادار جدا شدم یک بحث حرفه ای است آرزوی موفقیت برای تمامی بازیکنان و همبازی هایم در تیم هوادار دارم. با مشورتی که با دوستان داشتم برای صعود به لیگ برتر به تیم بادران ملحق شدم چرا که این اتفاق مهم را در کارنامه خود ندارم و می خواهم  با تیم بادران به این موفقیت برسم.

وی افزود: بادران مدیریت، کادرفنی خیلی خوب و بازیکنان باکیفتی دارد و امیدوارم که بتوانم در نیم فصل دوم به این مجموعه کمک کنم.

می خواهم رقابت گلزنی بین من و هم تیمی هایم باشد.

کاظمی در واکنش به این موضوع که ایمان غلامی دیگر مهاجم بادرانی ها رقابت تنگاتنگی در صدر جدول گلزنان با وی دارد گفت: من بیشتر برای اینکه رقابت هم بین خودم و هم بین دوستان باشد بادران را انتخاب کرده و به این تیم ملحق شدم. می خواهم با کمکی که به این تیم می کنم این تیم بتواند پس از چند سال با مدیریت خوبش به لیگ برتر صعود کند.

سبک بازی تیم های لیگ برتر وارد لیگ یک شده است.

مهاجم بادران در رابطه با این موضوع که سبک بازی تیم های لیگ یکی آیا به مانند فصول گذشته است اظهار داشت: خداور شکر چند سالی است که تیم ها روی زمین بازی می کنند و سبک بازی تیم های لیگ برتر وارد لیگ یک شده است. با این وجود بازی در لیگ یک خیلی سخت است چرا که مسابقات فشرده و درگیرانه تر به نسبت لیگ برتر برگزار می شود. اما من بیشتر سعی کرده ام روی تجربه گذشته و تمریناتی که انجام می دهم تمرکز داشته باشم و توپ هایی که در مسابقات به من می رسد تبدیل به گل کنم چرا که زحمت تیم از عقب به جلو منتقل می شود و این سبب می شود روی من فشار زیاد باشد.

کاظمی ادامه داد: دوست داشتم در لیگ برتر بازی کنم و ابتدای فصل و الان نیز از ذوب آهن و پیکان پیشنهاد داشتم اما اتفاقاتی افتاد که سبب ناراحتی ام شد اما با این وجود تمام تمرکزم را گذاشتم گل بزنم و خدارو شکر این اتفاق افتاد.

رفاقت خاصی بین بازیکنان بادران وجود دارد.

وی گفت: من حدود 10 روزی است که با بادران تمرین می کنم ولی با این وجود به عینه می بینم که بین بازیکنان رفاقت خاصی وجود دارد و وجود چنین رفاقت خاص بین بازیکنان نشان می دهد که آنها می خواهند امسال به لیگ برتر صعود کنند.

نساجی با هوادارانش قدرتمندتر می شود.

او در پاسخ به این پرسش که از بین تیم هایی که در آنها فعالیت داشته کدام تیم را دوست دارد بیان داشت: تیم نساجی را خیلی دوست داشتم چرا که مردم و هواداران پرشوری دارد. ای کاش هوادران می توانستند به ورزشگاه ها بیایند. نساجی در سال های گذشته نشان داده است که چقدر هواداران پرشوری دارد و با این هواداران نیز قدرتمندتر است. خونه به خونه نیز مثل نساجی است و این تیم را نیز دوست دارم.

به شدت استقلالی هستم.

کاظمی در پایان در پاسخ به این پرسش که پرسپولیسی یا استقلالی است گفت: برادرهای من استقلالی هستند من نیز به شدت استقلالی هستم.