۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

عسکری: این برد را به مردم و هواداران بندرماهشهری تقدیم می کنیم

مدیرعامل باشگاه خلیج فرس بندرماهشهر برد روز گذشته این تیم مقابل رز موکت بروجن را به مردم و هواداران بندرماهشهری تقدیم کرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس بندرماهشهر، ایوب عسکری پس از مسجل شدن صعود تیمش به مرحله دوم گفت: خدا را شاکریم که نتیجه زحمات چند ماهه مجموعه به ثمر نشست توانستیم مرحله اول را با نتیجه مطلوب به پایان ببریم. از تمام عوامل تیمم که با از خود گذشتگی و تلاش صادقانه توانستند نام بندرماهشهر را بر صدر لیگ سه قرار دهند کمال تشکر و قدردانی را دارم. بنده به نمایندگی از باشگاه خلیج فارس این صعود را به مردم بندرماهشهر و تمامی ورزشکاران، پیشکسوتان فوتبال و کانون هواداران که لایق بهترین ها هستند تقدیم میکنم.

عسکری ادامه داد: از همه مسئولین محترم نماینده مجلس، فرماندار، شهردار و مدیریت باشگاه شهرداری ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، ریاست دلسوز هیئت فوتبال شهرستان ،کانون هواداران که همیشه حامی ما بودند و کلیه دوستانی که در این راه ما را یاری کردند ممنونم و امیدوارم در ادامه راه با کمک بیشتر این عزیزان بتوانیم نام موفقیت های بعدی را برای شهرستان به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل خلیج فارس در پایان گفت: برای شرکت مرحله دوم نیاز به حمایت های بیشتری داریم و از همین هفته تدارکات لازم را برای حضور قدرتمند در این مرحله با کمک مسئولین و دلگرمی مردم و هواداران انجام خواهیم داد.