۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

کار ذوب آهن و پالایش نفت آبادان به بازی سوم کشیده شد

تیم های ذوب آهن و پالایش نفت از ساعت ۱۵ در سالن بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان یک دیدار نزدیک و دیدنی ذوب آهنی ها با برتری ۷۷ بر ۷۰ کار را به بازی سوم کشیدند.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دو تیم در کوارتر اول بازی نزدیک و پایاپایی ارائه دادند و تیم پیروز بارها تغییر کرد اما در نهایت ذوب آهنی ها ۲۲ بر ۲۰ پیروز کوارتر شدند.

ذوب آهنی ها شروع بدی در کوارتر دوم داشتند و در ۷ دقیقه ابتدایی تنها ۲ امتیاز کسب کردند‌. آبادانی ها نیز چندان در کسب امتیاز موفق نبودند تا کوارتر ۱۵ بر ۹ به سود پالایش نفت پایان یابد. بازیکنان خارجی ذوب آهن عملکرد ضعیفی در نیمه اول به نمایش گذاشتند، دنتمون در ۲۰ دقیقه حضورش از ۱۰ اقدام تنها ۳ اقدام موفق داشت و لشیچ نیز در ۱۶ دقیقه حضورش از ۵ اقدام تنها یک اقدام موفق داشت.

ذوب آهنی ها که خود را در خطر حذف میدیدند کوارتر سوم را متفاوت پا به زمین گذاشتند. لشیچ بازی متفاوتی در دفاع و حمله به نمایش گذاشت و عملکرد ضعیف نیمه اول را جبران کرد. بازی در این کوارتر بسیار سریع و با کیفیت دنبال شد و دو تیم تنها ۶ خطا داشتند. این کوارتر ۲۷ بر ۱۷ به سود ذوب آهن پایان یافت تا امیدهای این تیم برای پیروزی در این دیدار پررنگ شود.

کوارتر پایانی بسیار نزدیک و حساس دنبال شد، پالایش نفت به دنبال پیروزی و ذوب آهن برای فرار از حذف تلاش زیادی کردند اما ذوبی ها در دقایق پایانی اختلاف را حفظ کردند تا با پیروزی ۱۹ بر ۱۸ این دیدار را با نتیجه ۷۷ بر ۷۰ به سود خود به پایان برسانند. حسن زاده ستاره ملی پوش پالایش نفت روز خوبی را پشت سر نگذاشت و برخلاف دیدارهای پیشین آماده نشان نداد.

دنتمون که نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشته بود نیمه دوم متفاوتی داشت و با کسب ۲۹ امتیاز در این دیدار بهترین بازیکن زمین شد.