۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
مدیرعامل باشگاه مقاومت خبر داد؛

انگیزه بالای بازیکنان مقاومت برای صعود به لیگ دسته ۲

مدیرعامل باشگاه مقاومت آستارا از انگیزه بالای کادر فنی و بازیکنان تیم مقاومت بسیج آستارا برای قهرمانی در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته ۳ و صعود به لیگ ۲ فوتبال باشگاه های کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ «اکبر کابینی» در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج آستارا از آغاز مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور از اول اردیبهشت خبر داد و گفت: در این رقابت‌ها تنها هدف ما کسب عنوان قهرمانی است و بازیکنان از لحاظ روحی و شرایط جسمانی در آمادگی بالایی قرار دارند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج آستارا با بیان اینکه از بابت اینکه برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌ های لیگ دسته سوم در کنار چه حریفانی قرار می ‌گیریم چندان نگران نیستم، تصریح کرد: با بهترین شرایط ممکن گام به مرحله نهایی می گذاریم و تنها هدف مان قهرمانی و صعود به لیگ ۲ است.

وی با اشاره به اینکه حریفان در مرحله نهایی به مراتب تیم های بهتری نسبت به مرحله گروهی هستند ولی تیم ما اکنون مجموعه‌ ای هماهنگ است و از بازیکنانی شاخص سود می‌ بریم ضمن اینکه کادر فنی خوب و با دانشی در کنار این تیم است، افزود: اعضای کادر فنی و بازیکنان انگیزه بالایی برای قهرمانی و صعود به لیگ دسته ۲ دارند و اتحاد و همدلی خوبی بین مجموعه باشگاه برای کسب این موفقیت وجود دارد و ان شاء الله با قهرمان شدن و صعود دل شهروندان آستارایی را شاد کنیم.

کابینی با بیان اینکه باشگاه از نظر مالی به تعهدات خود عمل کرده و آینده ‌ای مطلوب و روشن در ادامه فصل پیش روی باشگاه است، گفت: از هواداران و ورزش دوستان آستارایی این انتظار را دارم با حمایت خود از اعضای باشگاه و بازیکنان در کنار ما باشند ووطمئنا هیچ اراده‌ای نمی تواند مقاومت را از رسیدن به اهدافش دور کند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج آستارا با اشاره به اینکه مقاومت از لحاظ تیمی در شرایط خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: بازیکنان مقاومت در مسابقات قبلی نشان دادند که در بازی‌های سخت و بزرگ می‌ توانند نتیجه بگیرند و اتحاد و همبستگی آنها در چنین مسابقاتی مثال ‌زدنی است.