۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
با اعتبارمان برای جذب بازیکن اقدام می کنیم؛

آلبوغبیش: با کسب قهرمانی نیم فصل جواب اعتماد باشگاه را دادیم

سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه گفت: اگر قرار باشد برای هر سوت داور اینطور تیم را بیرون بکشیم فصل به اتمام نمی رسد.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علیرضا آلبوغبیش سرمربی نفت امیدیه پس از دیدار برابر سردار بوکان در خصوص نیمه تمام ماندن این بازی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: ما برای برد در این بازی و کسب مقام قهرمانی نیم فصل برنامه ریزی کرده بودیم یک سری اتفاقات در حین بازی رخ داد که پس از گل زودهنگام ما بازی دچار افت محسوسی شد ولی رفته به رفته شرایط خودمان را بهبود دادیم که از این بابت خدا را شاکرم.

آلبوغبیش ادامه داد: پنالتی اعلام شده له سود ما کاملا صحیج بود. اینکه تیم مقابل نسبت به عملکرد داوری معترض بود و تیم را از زمین بیرون کشید در فوتبال چنین اتفاقاتی طبیعی و معمول است‌. برای ما در بجنورد دو پنالتی نگرفتند و دو گل سالم ما را مردود اعلام کردند اگر قرار باشد برای هر سوت داور اینطور تیم را بیرون بکشیم فصل به اتمام نمی رسد.

سرمربی نفت امیدیه افزود: خدا را شاکرم که امروز قهرمان نیم فصل شدیم و به اعتمادی که باشگاه به ما کرده بود با قهرمانی‌شان جواب دادند.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای نیم فصل دوم خواهند داشت و آیا بازیکنی جذب این تیم خواهد شد یا خیر گفت: ما ناچار هستیم با توجه به وسع مالی‌مان اقدام به جذب بازیکن کنیم. این موضوع ما را بسیار اذیت می کند چرا که شما می دانید بودجه امسال تیم های نفتی به مشابه سال های قبل چگونه بوده و به چه شکل و شیوه ای پیش می رود. ولی با این وجود با خرج کردن اعتبارمان یک سری مهره های خوبی را جذب می کنیم تا به مجموعه کمکی بکنند. ما ابتدای فصل نیز بودجه ای در دست نداشتیم اما بازیکنانی گرفتیم که توانستند به ما کمک کنند.
ترند های روز