۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
اختصاصی دی اسپورت؛

برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله 1/8 نهایی جام حذفی کشور

مرحله 1/8 نهایی رقابت های جام حذفی کشور عصر امروز قرعه کشی شد که تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مرحله 1/8 نهایی رقابت های جام حذفی کشور عصر امروز و از ساعت 15 در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ با حضور فیزیکی امیرحسین روشنک مسئول برگزاری این رقابت ها، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول و مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، مهرداد شفیعی راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم و با حضور مجازی نمایندگان تیم های حاضر در این مرحله قرعه کشی شد.

16 تیم آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان، نساجی مازندران، ملوان بندرانزلی، استقلال، سپاهان، شاهین بندرعامری، خیبر خرم‌آباد، گل‌گهرسیرجان، تراکتور، خوشه طلایی ساوه، پرسپولیس، پارس جنوبی جم، قشقایی شیراز، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان با برتری برابر حریفان خود در مرحله یک شانزدهم به مرحله 1/8 نهایی صعود کرده اند.

مراسم قرعه کشی این مرحله با حضور مهدی امیر آبادی بازیکن و پیشکسوت باشگاه استقلال و محسن خلیلی بازیکن و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

ابتدا سهیل مهدی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: همانطور که می‌دانید شهرهای قرمز با رعایت شدید‌ها رقابت‌ها را برگزار می‌کنند، ستاد مبارزه با کرونا هم امروز این امر را تائید کرده است. تا زمانی که بحث قرنطینه مطرح نشود بازی ها متوقف نمی شود و امیدوارم شادی و نشاط را به خانه‌ها ببریم.

وی در خصوص برگزاری بازی ها در شهرهای قرمز گفت: ما سابقه داشتیم در شهرهای قرمز رقابت‌ها را برگزار کنیم و اتفاقا بازی ها با سرعت خوبی بدون توقف برگزار شده است.

وی در خصوص اینکه برنامه ریزی برای جام حذفی و لیگ برتر که با مسابقات دیگر تداخل پیدا کرده است و سازمان لیگ چه برنامه‌ای برای بهتر برگزار شدن این مسابقات دارد گفت: برنامه مسابقات به ما تحمیل شده چون تیم ملی بازی های مهمی دارد و باشگاه‌ها هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. ما باید مسابقات را به هر شکلی برگزار کنیم. البته سعی ما این است که تیم ها را زیاد خسته نکنیم. امیدوارم مردم کمک کنند کرونا با آرامش مردم مهار شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور:

استقلال - ذوب آهن
خیبر خرم آباد - صنعت نفت آبادان
نساجی مازندران - ملوان بندرانزلی
خوشه طلایی ساوه - سپاهان اصفهان
شاهین بندرعامری - پرسپولیس
آلومینیوم اراک - تراکتور تبریز
قشقایی شیراز - فولاد خوزستان
گل گهرسیرجان - پارس جنوبی

دیدارهای این مرحله در روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

در پایان مراسم قرعه کشی امیرحسین روشنک در خصوص تاریخ مسابقات این مرحله اظهار داشت: دیدارهای این مرحله‌ روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شوند. ضمن اینکه نمایندگان ایران در لیگ‌ قهرمانان آسیا بعد از بازگشت از این رقابت‌ها، دیدارهای خود در جام‌ حذفی برگزار خواهند کرد