۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
در گروه ما همه تیم ها مدعی هستند؛

سرمربی ایمان سبز: با همت تمام ارکان باشگاه حضور موفقی در مسابقات خواهیم داشت

سرمربی ایمان سبز شیراز گفت: با همت تمام ارکان تیم و باشگاه با تلاش فراوان و برنامه ریزی شده سعی در حضور موفقی در مسابقات داریم.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۸
به گزارش وب سایت دی اسپوررت؛ اسماعیل زارع سرمربی جوان اما با سابقه تیم فوتبال ایمان سبز با اشاره به مسابقه با تیم های سپاهان و سپاهان نوین در اردوی تدارکاتی این تیم گفت: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته ایم و در حال حاضر سیکل تمرینی خود را با برگزاری اردوی چهار رورزه در اصفهان پیگیری می کنیم.

وی درباره پیروزی در دیدار تدارکاتی برابر فجر سپاسی گفت: بازی های خوبی پشت سر گذاشتیم هر چند در این دیدارها به هیچ وجه دنبال نتیجه نبودیم و اهداف دیگری در بعد اماده سازی و بستن تیم و طراحی های تاکتیکی داشتیم اما پیروزی برابر فجر نیز در ذهنیت مثبت تیم‌تاثیر داشت.

سرمربی سابق فجر شهید سپاسی و فعلی ایمان سبز ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد تیم بومی بسته شده است و با نگاه مثبت و حرفه ای مهندس غلامی مالک باشگاه توانستیم تفکر جدیدی را در فوتبال فارس جاری کنیم و بستری جدید برای رشد استعدادها و بازیکنان خوب فارس ایجاد کنیم که اینده نگر خواهد بود و فلسفه مقدسی خواهد داشت.

زارع بیان داشت: با همت تمام ارکان تیم و باشگاه با تلاش فراوان و برنامه ریزی شده سعی در حضور موفقی در مسابقات داریم، اما میدانیم مسابقات در دور دوم پر است از تیم های مدعی و با انگیزه که کار را سخت می کند.

او گفت: تیم ما شرایط مثبتی دارد اما بسیاری از تیم ها در شرایط خوبی به سر میبرند و هزینه های زیادی برای موفقیت و صعود داشته اند ،ما هم سعی میکنیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا بستر فعلی برای رشد بازیکنان فوتبال فارس ماندگارتر شود.

سرمربی ایمان سبز سیراز اظهار کرد: بدون شک گروه جنوب که ما در آن قرار داریم سخت ترین گروه مسابقات است و تمام تیم ها مدعی هستند، علاوه بر اینکه هیچ بازی ساده ای نداریم باید گفت هر بازی، هر امتیاز و هر گل و دقیقه به دقیقه بازی ها در صعود تیم ها تاثیر دارند، با این وجود با برنامه و پرتلاش تمرین کرده ایم و هدف های بزرگی در سر داریم.
ترند های روز