۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
اختصاصی دی اسپورت؛

ترین های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال

با برگزاری هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۷
ترین های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر روز چهارشنبه و پس از اتمام تعطیلات نوروزی با برگزاری هفته نوزدهم این رقابت ها از سر گرفته شد.

در این هفته از رقابت ها تیم مس کرمان با برتری برابر شاهین بوشهر با توجه به توقف سایر مدعیان اختلاف امتیاز قابل توجه ای از آنها در جدول گرفت. تیم های ملوان بندرانزلی، رایکا بابل، خیبر خرم آباد، فجرسپاسی، نود ارومیه و هوادار تهران نیز برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

نتایج هفته نوزدهم در یک نگاه:

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

ملوان بندرانزلی 1 - چوکا تالش 0
گلزنان تیم میزبان: مهدی نیایش پور("P7)

آرمان گهرسیرجان 1 - قشقایی شیراز 1
گلزنان تیم میزبان: جعفر برزگر("54)
گلزنان تیم میهمان: سعید بحرکاظمی("87)

رایکا بابل 1 - پارس جنوبی جم 0
گلزنان تیم میزبان: میلاد سوری("9)
کارت قرمز: جواد شفیعی (رایکا)

خیبر خرم آباد 1 – بادران تهران 0
گلزنان تیم میزبان: فرزاد محمدی("50)

فجرسپاسی 3 - شهرداری آستارا 1
گلزنان تیم میزبان: رضا آقابابایی("7) - محمد کاظمی("22)("68)
گلزنان تیم میهمان: عارف اکبری("67)

گل ریحان البرز 0 - نود ارومیه 1
گلزنان تیم میهمان: محمد رستمی زاد("41)

هوادار تهران 2 – استقلال ملاثانی 1
گلزنان تیم میزبان: اسماعیل کیانی("51) - حسین صادقی(90+1)
گلزنان تیم میهمان: هادی امینی("82)

شاهین بوشهر 0 – مس کرمان ‌1
گلزنان تیم میهمان: بابامحمدی("48)

استقلال خوزستان 0 – خوشه طلایی 0

*جدول رده بندی لیگ دسته اول تا پایان هفته نوزدهم:

ترین های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال

*ترین های هفته نوزدهم لیگ دسته اول:

تیم هفته: فجرسپاسی
تیم فوتبال فجرسپاسی پس ازکسب 4 تساوی و عدم کسب برد، در هفته نوزدهم موفق شد در جدال بالانشینان جدول برابر تیم رده دومی شهرداری آستارا پیروز شود و مجموع امتیازت خود را با رساندن به عدد 31 با سه پله صعود جای تیم شهرداری آستارا را در رتبه دوم بگیرد  و این تیم را از رتبه دوم به رده چهارم پایین بکشد.

ترین های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال

بازیکن هفته: حمید گلزاری
گلزاری که از نیم فصل دوم به جمع شاگردان مهاجری در تیم مس کرمان اضافه شده در دیدار برابر شاهین دومین بازی خود در لیگ را برای این تیم انجام داد. این هافبک علارغم پیوستنش در نیم فصل دوم به این تیم خیلی زود توانست با سایر بازیکنان مس هماهنگ شود و تاثیر مثبتی را در ترکیب و دو برد متوالی اخیر تیمش داشته باشد. گلزاری در دیدار هفته هجدم مس برابر گل ریحان نقش موثری در برد پرگل تیمش داشت او موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر رسانده و پاس گل سوم تیمش را به پیمان میری بدهد. تاثیرگذاری هافبک مسی ها در هفته نوزدهم ادامه داشت او موفق شد روی تک گل سه امتیازی تیمش تاثیر مثبتی داشته باشد و تیمش را به برد شیرین خارج از خانه برساند تا مس با کسب این برد فاصله امتیازی خود با سایر رقبا و مدعیان را افزایش دهد.

ترین های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال

بازیکنان تاثیرگذار: آرش افشین - بابامحمدی
آرش افشین مهاجم جدید خیبر خرم آباد که در نیم فصل اول برای شهرداری آستارا توپ می زد و نقش کلیدی و موثر در ترکیب این تیم داشت در نیم فصل دوم راهی خیبر خرم آباد شد تا فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. او که با نمایش قابل قبول و مطلوب خود در تیم شهرداری آستارا جزو مهره های کلیدی و تاثیرگذار این تیم محسوب می شد در نیم فصل دوم و اولین بازی رسمی اش با پیراهن خیبر برای این تیم نیز موثر واقع شد و توانست پاس گل سه امتیازی تیمش را به فرزاد محمدی بدهد و به همراه بابامحمدی مهاجم مس کرمان که در هفته گذشته برابر گل ریحان گل اول و چهارم تیمش را به ثمر رسانده و در این هفته نیز مقابل شاهین روی تک گل سه امتیازی مس تاثیر مثبتی داشت به عنوان بازیکنان تاثیرگذار هفته نوزدهم انتخاب شوند.

ترین های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال

مربی هفته: علی اصغر کلانتری
کلانتری و تیمش موفق شدند در هفته نوزدهم رقابت ها تیم رده دومی شهرداری آستارا را با نتیجه پرگل 3 بر یک شکست دهند و صعود سه پله ای و قابل توجهی در جدول داشته و اختلاف امتیازی خود با صدر جدول را در همان عدد 4 حفظ کنند.

ترین های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال

ناکام هفته: استقلال خوزستان
در ادامه روند سینوسی آبی های خوزستان در کسب نتایج، این تیم که در هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول موفق شده بود در یک بازی مهم خارج از خانه برابر مس کرمان برد ارزشمند و شیرینی را کسب کند پس از آن در دو هفته اخیر یعنی در هفته های هجدهم و نوزدهم برابر بادران و خوشه طلایی ساوه نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل را کسب کند و با از دست دادن 4 امتیاز در این دیدارها فرصت کاهش فاصله امتیازی از صدر جدول را از دست بدهد.

ترین های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال

بازی هفته: فجرسپاسی - شهرداری آستارا
جدال دو تیم بالانشین جدول در شیراز در نهایت با برد پرگل فجرسپاسی خاتمه یافت تا این تیم با کسب این برد ارزشمند به رتبه دوم جدول رده ای که شهرداری آستارا قرار داشت صعود کند و جای این تیم را در این رتبه بگیرد.

ترین های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال