۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
هواداران خونگرم تیم‌مان لایق بهترین‌ها هستند؛

ضیایی: امیدواریم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم

دروازه بان تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: عبدالله ویسی شناخت خوبی از تیم‌های جنوبی دارد از همین رو امیدواریم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۸
ضیایی: امیدواریم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با هدایت عبدالله ویسی وضعیت مناسبی را در جدول لیگ دسته اول ندارد و با 22 امتیاز در رده سیزدهم جدول به سر می‌برد. از این رو ویسی و شاگردانش امید چندانی به صعود در این دوره از مسابقات نخواهند داشت. 

احسان ضیایی، دروازه‌بان خیبر خرم‌آباد درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: خدا را شکر اردوی خوبی را در تعطیلات نیم‌فصل در کردان پشت سر گذاشتیم که نقش مفیدی در نحوه آماده‌سازی ما داشت. بازیکنان جدیدی هم به جمع مان اضافه شده‌اند و امیدواریم در بازی‌های پیش رو نتایجی بهتری به‌دست آوریم.

وی با اشاره به نتایجی که تیمش در نیم فصل اول به دست آورد تاکید کرد: بازی‌های خوبی را ارائه می‌دادیم، اما نتایج دلخواه مان به دست نمی‌آمد. تساوی‌های پر تعداد باعث شد از نیمه بالایی جدول رده‌بندی فاصله بگیریم، ولی حالا به دنبال جبران هستیم. بازیکنان گلزن مان با بدشانسی موقعیت‌ها را از دست می‌دادند، اما با توجه به وضعیت فعلی بسیار به آینده خوشبین هستیم. 2 روز پیش نیز یک بازی خوب مقابل بادران انجام دادیم و با این برد اندکی وضعیت امتیازات مان بهتر شد.

دروازه‌بان خیبر خرم آباد در پاسخ به این پرسش که امیدی برای صعود تیم به لیگ برتر وجود ندارد و در جام حذفی نیز به صنعت نفت برخورد کرده‌اید، چقدر به پیروزی مقابل آنها خوشبین هستید؟ گفت: قطعا به دنبال این هستیم که جایگاه تیم را در لیگ دسته‌اول بهبود ببخشیم و همچنین در جام حذفی از سد صنعت نفت بگذریم. آقای ویسی شناخت خوبی از تیم‌های جنوبی دارد و خیلی به صعود از این مرحله جام حذفی امیدواریم. هواداران خونگرم تیم‌مان لایق بهترین‌ها هستند.

ضیایی در پایان درباره حضور «علی کریمی» به‌عنوان مشاور در باشگاه خیبر خرم آباد تاکید کرد: از حضور شخصی مانند آقای کریمی خوشحالیم و می‌دانیم این مهم به ارتقای باشگاه کمک خواهد کرد.