۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
تا پایان نیم فصل هیچ تعهدی نداده بودم؛

سرمربی سابق گل ریحان: دلیلی نداشت مجانی کار کنم

سرمربی سابق گل ریحان البرز گفت: تا پایان نیم فصل اول هیچ قولی نداده بودم چرا که این تیم را ابتدای فصل من نبسته بودم و مسلما لازم بود که تیم تقویت شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اصغر مازیار سرمربی سابق گل ریحان البرز در خصوص قطع همکاری باشگاه گل ریحان با وی اظهار داشت: بدنبال دعوتی که از من برای همکاری در این باشگاه شد با توجه به شرایط موجود پیشنهاد مدیران این باشگاه را پذیرفتم البته صحبت هایی در حین مذاکرات مبنی بر تقویت تیم انجام دادیم. تا پایان نیم فصل اول هیچ قولی نداده بودم چرا که این تیم را ابتدای فصل من نبسته بودم و مسلما لازم بود که تیم تقویت شود.

مازیار افزود: مشکلاتی در تیم وجود داشت زمانی که سرمربی قبلی از این تیم جدا شد بدنبال آن 7 بازیکن اصلی نیز از تیم جدا شدند عملا من مجبور بودم با بازیکنانی که نسبت به سایر بازیکنان در در سطح فنی پایین تری قرار داشتند کار را ادامه دهم. البته بازیکنان و کادرفنی تلاش خود را انجام دادند و بازی هایی که ارائه دادیم به گواه بسیاری از کارشناسان یازی هایی خوبی بودند ولی لازم بود که تیم را تقویت کنیم و اصلا قرار ما همین بود. ضمن اینکه من تعهدی نسبت به چند بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل نداده بودم.

سرمربی سابق گل ریحان البرز ادامه داد: بنا به مشکلاتی که در باشگاه وجود داشت نتوانستند خواسته های ما را برآورده کنند و از طرفی به تعهدات مالی شان در قبال من و سایر همکارانم عمل نکردند که دلیلی نداشت مجانی کار کنم از همین رو با توجه به بندی که در قراردادم وجود داشت از باشگاه جدا شدم که برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

وی بیان داشت: در فوتبال کشور ما مشکلاتی وجود دارد که اگر این مشکلات برطرف نشود همین مشکلات گریبانگیر بسیاری از تیم ها خواهد شد مسئله مهم این است که علاج واقعه قبل از وقوع بشود یعنی قبل از اینکه این مشکلات گریبانگیر بسیاری از تیم ها شود از وقوع این مشکلات با تدابیر ویژه جلوگیری شود.

مازیار افزود: طی یک ماه گذشته با نوشتن نامه ای تمام مشکلات تیم را به مدیرعامل باشگاه اطلاع داده و حتی راهکارهایی را برای حل این مشکلات پیشنهاد دادم. خودم به شخصه با چند بازیکن لیگ برتری برای جذب شان وارد مذاکره شده بودم و حتی راضی بودند با رقم های پایینی فقط به خاطر اینکه در سایر تیم ها بازی برای آنها کمتر می رسد و اینکه بدن هایشان در شرایط و فرم ایده آلی قرار داشته باشد بیایند و در این تیم بازی کنند. از طرفی از لحاظ تمرینی نیز اصلا شرایط خوبی نداشتیم در زمینی تمرین می کردیم که از سفتی آن 4 بازیکن دچار گرفتگی عضله دوقلوی پا شده بودند و نتوانسیم از حضور آنها در مسابقات استفاده کنیم و مجبور می شدیم از سایر بازیکنان در پست های غیرتخصصی استفاده کنیم. این مشکل نیز قابل حل بود می توانستند با هیئت فوتبال مذاکره کرده تا یک زمین مناسب برای تمرین در اختیارشان قرار می دادند.

او در پایان گفت: اگر می خواهیم چرخه فوتبال بچرخد هر گروهی که قصد تیمداری دارد باید به فکر چنین مسائلی باشد.
ترند های روز