۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
بازیکنان مان تشنه موفقیت هستند؛

مربی فولاد: برای مردم ایران و هواداران فولاد تا لحظه آخر خواهیم جنگید

مربی فولاد ایران گفت: متاسفانه با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم در نیم فصل بازیکنی را جذب کنیم همین موضوع سبب می شود بازیکنان ما بیشتر تشنه موفقیت باشند و بیشتر تلاش کنند آنها آماده یک رقابت جانانه هستند.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ یوسو سسما در نشست خبری پیش از دیدار برابر العین امارات اظهار کرد: ابتدا می خواهم از طرف خودم و عوامل تیم فولاد ایران از دست اندرکاران AFC و عوامل اجرایی مسابقات بابت اینکه شرایطی فراهم کردند تا ما پیش از شروع رسمی مسابقات راحت باشیم تشکر کنم.

سسما افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا تا الان در بحث نظارت بر اجرای   مقررات و رعایت پروتکل های بهداشتی عملکرد فوق العاده و بدون نقصی داشته است برای ما باعث افتخار است که داخل این مسابقات حضور داریم و خودم نیز خوشحالم که برای اولین بار در این مسابقات حضور دارم.

مربی فولاد ادامه داد: با توجه به وجود و مشکلات ناشی از اپیدمی کرونا اقداماتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مقابله و پیشگیری از ابتلا عوامل تیم ها و اجرایی مسابقات انجام داده بالا بوده است. صد در صد مشخص است که در چنین مسابقاتی با توجه به شیوع و وجود ویروس کرونا کار کردن سخت است.

وی بیان داشت: جا دارد باز هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت زمین تمرین و مسابقه همواری که در اختیار ما قرار دادند نهایت تشکر را کرده باشم. ما فصل گذشته با سخت کوشی و تلاش زیاد و با پشت سر گذاشت یک فصل پر فراز و نشیب در لیگ برتر ایران توانستیم به این مرحله راه یابیم چرا که رقابت ها به دلیل شیوع کرونا 15 ماه طول کشید و متاسفانه این ویروس به رختکن و تیم ما درز پیدا کرد.

سسما اضافه کرد: با وجود این مشکلات خیلی خوشحال هستیم که سهمیه آسیایی گرفتیم و الان اینجا هستیم. فولاد پس از 7 سال بار دیگر به این تورنمنت راه یافته است که مسلما این موضوع صد در صد به زحمات سعید آذری مدیرعامل باشگاه، سایر عوامل مدیریتی و صد البته بازیکنان ارتباط دارد چرا که اگر زحمات این عزیزان مخصوصا بازیکنان نبود ما الان اینجا حضور نداشتیم.

مربی فولاد اظهار داشت: بازیکنان ما بابت تلاش و زحمات شان قابل تحسین هستند و به نوعی می توان گفت افتخار آفرینی کردند ما به بازیکنان یاد دادیم که چگونه برای تیم فداکاری کنند و نظم و انضباط را برای رسیدن به موفقیت رعایت کنند. با توجه به رابطه صمیمانه ای که بین بازیکنان بود توانستیم یک تیم منسجمی را تشکیل دهیم و موفق باشیم.

او ادامه داد: تیم ما از لحاظ ذهنی و فیزیکی یک تیم قوی و قدرتمند است ما این موضوع را نیز با کسب سهمیه آسیایی نشان دادیم. متاسفانه با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم در نیم فصل بازیکنی را جذب کنیم همین موضوع سبب می شود بازیکنان ما بیشتر تشنه موفقیت باشند و بیشتر تلاش کنند آنها آماده یک رقابت جانانه هستند.

سسما گفت: فردا هر اتفاقی در زمین مسابقه رخ دهد قطعا سر ما بالا خواهد بود  چرا که برای مردم ایران و هواداران فولاد تا لحظه آخر خواهیم جنگید.

وی در خصوص تیم العین امارات نیز بیان کرد: تیم العین در آسیا تیم بزرگی است و تجربه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا دارد این تیم بازیکنان سطح بالا و گران قیمتی در اختیار دارد و این را نیز می دانیم که بودجه آنها از بودجه باشگاه ما بیشتر است. با این وجود بی صبرانه منتظر نواختن سوت بازی با این تیم هستیم و طبعا برنده بازی شده و به مرحله بعدی صعود کنیم.

ایشان در پایان گفت: با تمام احترام به تیم العین ما برای برد و صعود به مرحله بعد به زمین مسابقه پا خواهیم گذاشت.