۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
گل اول حریف ناجوانمردانه به ثمر رسید؛

سزاوار: نیمه دوم تیم میلیاردی مس حرفی برای گفتن نداشت

سرمربی شهرداری آستارا گفت: گل اول مس در شرایط ناجوانمردانه به ثمر رسید چرا که بازیکن تیم ما بدلیل مصدومیت روی زمین بود و سایر بازیکنانمان به هوای بازی جوانمردانه تیم مس ایستاده بودند.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ یاشین سزاوار کاپیتان و سرمربی موقت تیم شهرداری آستارا پس از دیدار امروز مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت ،نیمه اول با اینکه خوب نبودیم سه موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و حتی در یک صحنه به گل رسیدیم که با اشتباه داوری مردود اعلام شد.

سزاوار در مورد قضاوت دیدار امروز بیان کرد: علاوه بر گل سالم ما در نیمه اول، دو پنالتی مسلم ما نیز در این دیدار اعلام نشد که در یکی از صحنه ها در ابتدای نیمه دوم می توانست منجر به اخراج بازیکن حریف شود.

وی در ادامه بیان داشت: در نیمه دوم سوار بازی بودیم و تیم میلیاردی مس کرمان عملا حرفی برای گفتن نداشت، ۷ الی ۸ موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کردیم که با بدشانسی وارد درواز حریف نشد.

سرمربی شهرداری آستارا در مورد شرایط کلی تیم شهرداری آستارا گفت: طبیعی است تیمی که ۲۴ روز پس از آخرین مسابقه تمرینی نداشته باشد و اولین تمرین تیمی در سال جدید را یک روز پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی در شیراز برگزار کند از لحاظ بدنی به مشکل داشته باشد، بیش از این نمی توان انتظار داشت، تیم ما در سال جدید ۵ جلسه تمرین کرده است و از شانس بد نیز این شرایط در زمانی اتفاق افتاد که تیم ما دو دیدار پیاپی حساس خارج از خانه مقابل دو تیم مدعی صعود را پشت سر گذاشت.

او با بیان اینکه:با اینکه از لحاظ بدنی از شرایط آرمانی دور هستیم اما بازی قابل قبولی را ارائه دادیم و روی یک غافلگیری گل اول را دریافت کردیم، بازی ناجوانمردانه مس در صحنه گل اول که بازیکن تیم ما بدلیل مصدومیت روی زمین بود و سایر بازیکنانمان به هوای بازی جوانمردانه تیم مس ایستاده بودند و حتی داور مسابقه نیز می توانست دستور به توقف بازی دهد که متاسفانه این امر صورت نپذیرفت.

سزاوار افزود: به هیچ عنوان خود را سرمربی تیم نمی دانم بلکه به عنوان کاپیتان تیم در این شرایط حساس و با تعصبی که به شهرم و تیم شهرم دارم قبول مسئولیت کردم تا تیم شهرم را تنها نگذارم، هیچ توجیهی برای این باخت ندارم و مسئولیت باخت را بر عهده می گیرم و از همه مردم شهرم آستارا بدلیل اینکه با این باخت باعث رنجش خاطرشان شدیم عذرخواهی میکنم.

وی در پایان گفت: اگر روزی نیز در این تیم نباشم به عنوان هوادار حامی این تیم خواهم بود، این تیم برای بازگشت به شرایط ایده آل به زمان نیاز دارد و الحمدلله فاصله زیادی نیز با سایر مدعیان نداریم و تنها ۳ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم ،به عنوان کاپیتان تیم، این قول را به هوادارن می دهم که این تیم هرچه زودتر به جایگاه اصلی اش بازگردد.