۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مطمئن هستیم تیم در جدول می ماند؛

عزیزی: نود در قامت یک تیم صدرنشین فوتبال بازی می کند

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: مطمئن هستیم که تیم ما در جدول می ماند چرا که تیم نود با یک عده بازیکنان جوان در سطح یک تیم صدر جدولی بازی می کند.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ عباس عزیزی سرمربی نود ارومیه در خصوص بازی با فجرسپاسی اظهار داشت: از نتیجه بازی راضی نیستم امروز تیم برتر میدان بودیم به بازیکنانم افتخار می کنم که روند رو به رشدی داشته اند.

عزیزی ادامه داد: امروز در حالی برابر تیم دوم جدول بازی داشتیم که نبض بازی بیشتر در اختیار ما بود. روی یک اشتباه گل دریافت کردیم ضمن اینکه داور در اعلام خطایی که منجر به گل تیم فجر شد اشتباه کرد.

سرمربی نود ارومیه در خصوص اعتراض کادرفنی این تیم به عملکرد و قضاوت داور این دیدار بیان داشت: یک سری از صحنه ها است که مشکوک هستند اما در مجموع ما امروز از بازیکنان راضی هستیم. اگر خطایی هم گرفته نشده است نظر داور بوده هر چند داور امروز می توانست قضاوت خوبی داشه باشد. قضاوت وی چیزی که من انتظار داشتم نبود.

وی تصریح کرد: از این موضوع که فوتبال ارومیه نسل جوان جدیدی را به فوتبال کشور معرفی می کند خوشحال هستم.

او در مورد اینکه برنامه تیم نود برای ادامه مسابقات چیست گفت: ما قبل از مردم و هوادار یک قول به خودمان دادیم که این تیم را در جدول نگه داریم که صد در صد این کار را خواهیم کرد و تا روز و لحظه آخر تلاش خود را انجام خواهیم داد. مطمئن هستیم که تیم ما در جدول می ماند چرا که تیم نود با یک عده بازیکنان جوان در سطح یک تیم صدر جدولی بازی می کند.

عزیزی در مورد حواشی پایانی بازی و درگیری چند بازیکن با یکدیگر بیان کرد: بازیکن حریف به کاپیتان تیم ما بی احترامی کرد که دور از شخصیت یک فوتبالیست است از مسئولان تیم فجر می خواهم که حتما با این بازیکن برخورد کنند چرا که کار این بازیکن زشت بود. شرایط در حین بازی و پایان آن به گونه ای بود که خود فجری ها حاشیه ایجاد کردند! 
ترند های روز