۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
در گفتگو با دی اسپورت؛

فراهانی: طبق نامه هیئت فوتبال استان تهران مقاومت طلایی جایگزین پیشگامان شد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم از جایگزینی تیم فوتبال مقاومت طلایی ایرانیان به جای تیم پیشگامان فنون پارس تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص ماجرای نقل و انتقال امتیاز مرحله نهایی لیگ دسته سوم بین دو تیم پیشگامان فنون پارس و مقاومت طلایی ایرانیان اظهار داشت: طبق نامه و مدارکی که از سوی هیئت فوتبال استان تهران در تاریخ 1400/01/25 به ما ارسال شده است تیم مقاومت طلایی ایرانیان جایگزین تیم پیشگامان فنون پارس شد.

فراهانی در خصوص اعتراض و ادعای باشگاه پیشگامان فنون پارس تهران مبنی بر عدم انتقال این امتیاز بیان داشت: باشگاه پیشگامان هر گونه ادعایی در این خصوص داشته باشد می تواند در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تشکیل پرونده داده و در آن کمیته شکایت این باشگاه بررسی شود.

فراهانی: طبق نامه هیئت فوتبال استان تهران مقاومت طلایی جایگزین پیشگامان شد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم افزود: طی تماسی که مدیران باشگاه پیشگامان نیز با من داشتند اعلام کردیم با توجه به این نامه و مدارک ارسال شده در حال حاضر این جابجایی امتیاز از نظر ما قانونی است و اگر شما اعتراضی نسبت به این موضوع دارید می توانید در کمیته تعیین وضعیت تشکیل پرونده بدهید.

وی  در پاسخ به این پرسش که در مرحله نهایی لیگ سه کدام یک از این تیم ها شرکت داده خواهند شد گفت: در حال حاضر با نامه ای که از سوی هیئت فوتبال استان تهران به ما ارسال شده و تاکید ما نیز بر نامه این هیئت است تیم مقاومت طلایی ایرانیان در مسابقات مرحله نهایی لیگ سه حضور دارد.

او در پایان گفت: قبل از این با توجه به اینکه هیچ نامه و مدارکی ارسال نشده بود موضوع نقل و انتقال امتیاز بین دو باشگاه وجهه قانونی نداشت.
ترند های روز