۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸
صرفا برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودیم؛

مهاجم آرمان گهر: تیم ما پتانسیل صدرنشینی دارد

مهاجم آرمان گهرسیرجان گفت: امروز صرفا باید سه امتیاز بازی را کسب می کردیم که خدا را شکر با تلاش بازیکنان و کمک خدا به هر سه امتیاز آن دست یافتیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امید پورقنبری پس از برتری تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: در دو بازی اول پس از پیوستنم به تیم شرایط خیلی سخت بود که در ترکیب قرار بگیرم اما خدا امروز کمک کرد و با توجه به اعتماد سرمربی تیم به من سبب شد در ترکیب ابتدایی حضور داشته باشم و یکی از گل ها را به ثمر برسانم.

پورقنری در خصوص بازی گفت: بازی امروز با ملوان بازی سنگین و سختی بود پس از دو بازی اخیر که نتیجه مدنظر را در آنها کسب نکرده بودیم این بازی صرفا باید سه امتیاز بازی را کسب می کردیم که خدا را شکر با تلاش بازیکنان و کمک خدا به هر سه امتیاز آن دست یافتیم.

وی در خصوص آخرین شرایط تیم آرمان گهر بیان داست: تیم ما خیلی خوب است در دو بازی اخیر برابر قشقایی و بادران موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم ولی امروز خدا را شکر موقعیت هایی که ایجاد کردیم تبدیل به گل شد و توانستیم در این بازی پیروز شویم.

مهاجم آرمان گهر افزود: این تیم پتاسنیل خوبی دارد که جزو تیم های بالانشین جدول باشد که امیدوارم مسئولان شرکت و باشگاه کمک کنند تا این تمر محقق شود.