۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
با تمام بازیکنان تسویه کرده ایم؛

عسکری: آماده حضور پر قدرت در مرحله دوم هستیم

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر گفت: با تمام بازیکنان‌مان بابت حضور در مرحله اول مسابقات تسویه کرده ایم و آماده حضور پر قدرت در مرحله دوم هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۷
یه گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ایوب عسکری مدیرعامل این تیم پیش از آغاز اولین دیدار تیمش در مرحله دوم گفت: در ابتدا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم در این ماه مبارک، از این عزیزان عاجزانه درخواست دارم که ما را از دعای خیرشان محروم نسازند. خدا را شاکرم که توانستیم مرحله اول را به لطف همدلی و فداکاری تمامی مجموعه با موفقیت پشت سر بگذاریم. ما نیز بر حسب وظیفه به تمامی تعهدات مالی خود عمل نموده و مرحله اول را تسویه حساب کامل کردیم. در این بین باید از مسئولین عزیز که کنار ما بودند و نقش پر رنگی در این موفقیت داشتند تشکر ویژه ای داشته باشم.

عسکری ادامه داد: عوامل زیادی از جمله وضعیت کرونا، تعطیلی مشاغل، شرایط اقتصادی و تعداد زیاد مسابقات در مرحله دوم حمایت ویژه مسئولین عزیز را میطلبد و بدون شک ما نیز در سایه ی این حمایت، تمام تلاش خود را برای موفقیت و صعود به لیگ دو بکار میبندیم.

مدیرعامل خلیج فارس در پایان گفت: برای صعود به مرحله بالاتر عوامل متعددی بصورت زنجیره وار باید به یکدیگر کمک کنند و مطمئن باشید اگر حمایت های لازم صورت بگیرد این مجموعه به چیزی جز صعود به لیگ دو فکر نمیکند و انشاالله این اتفاق بیفتد و شهرستان دارای یک سهمیه دیگر در لیگ دو شود. در پايان جا دارد از مسئولين برگزاري مسابقات علي الخصوص آقاي فراهاني بخاطر نظم برگزاری تشكر كنم.