۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
ملوان مقابل ما تسلیم بود؛

حسامی: من خوشگلم، گل هایم از من هم خوشگل ترند!

هافبک تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان گفت: ما امروز با یک روحیه مضاعف بازی متفاوت تری نسبت به دیدارهای اخیر انجام دادیم چرا که برای پیروزی در این مسابقه یکدل و هم قسم شده بودیم.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سجاد حسامی هافبک تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان پس از برتری تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار کرد: فکر می کنم دو روز پیش بود که سالگرد قهرمانی و صعود تیم آرمان گهرسیرجان به لیگ یک جشن گرفته شد و پس از انتشار کلیپ قهرمانی تیم حس و حال عجیبی به ما دست داد.

حسامی ادامه داد: ما امروز با یک روحیه مضاعف بازی متفاوت تری نسبت به دیدارهای اخیر انجام دادیم چرا که برای پیروزی در این مسابقه یکدل و هم قسم شده بودیم.

هافبک آرمان گهرسیرجان افزود: پس از بازی همه هوادارها حتی کسانی که به ورزشگاه نمی آمدند در ورزشگاه بودند که واقعا حضورشان انرژی مثبتی به ما می دهد.

وی در واکنش به این موضوع که در فصل جاری گل های زیبایی برای تیمش به ثمر رسانده است گفت: من خودم خوشگل هستم و گل هایی که به ثمر می رسانم خوشگل تر هستند! (باخنده)

حسامی در خصوص بازی نیز بیان داشت: با تمام احترامی که برای تیم بزرگ ملوان قائل هستم اما امروز ما آنها را اذیت کرده و دست های آنها در بازی امروز مقابل ما بالا بود.

او در خصوص ساعت فعلی برگزاری مسابقات نیز گفت: برگزاری مسابقات در این ساعت از شب برای ما بازیکنان از لحاظ حفظ انرژی بدن، و شرایط آب و هوایی بهتر است به نظرم اگر بعد از ماه مبارک رمضان هم مسابقات را شب برگزار کنند خیلی عالی است.