۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
اختصاصی دی اسپورت؛

ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

با برگزاری هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۶
ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر روز دوشنبه 30 فروردین ماه با برگزاری هفته بیست و یکم این رقابت ها از سر گرفته شد.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

*نتایج هفته بیست و یکم در یک نگاه:

دوشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۰

آرمان گهرسیرجان 2 - ملوان بندرانزلی 1
گلزنان تیم میزبان: امید پورقنبری("18) - سجاد حسامی("75)
گلزنان تیم میهمان: سجاد بازگیر("15)

شاهین بوشهر 0 - نود ارومیه 0

هوادار تهران 1 - خوشه طلایی ساوه 3
گلزنان تیم میزبان: گل بخودی - عباس عامری("18)
گلزنان تیم میهمان عباس‌عامری("68) - حسین فاضلی("75) - احسان پورشیخعلی("89)

شهرداری آستارا 0 - بادران تهران 3
گلزنان تیم میهمان: اکبر آفاقی("41) - ایمان غلامی("57) - امیر زلیکانی("90)

گل ریحان البرز 1 - چوکا تالش 1
گلزنان تیم میزبان: عادل سرشار("23)
گلزنان تیم میهمان: پرهام جوادی("51)
    
خیبر خرم آباد 3 – پارس جنوبی جم 1
گلزنان تیم میزبان: آرش افشین("17) - عارف رستمی("57)("64)
گلزنان تیم میهمان سجاد موسوی("78)

استقلال خوزستان 3 – استقلال ملاثانی 1
گلزنان تیم میزبان: فرشاد جانفزا("41)("P44) - امید لطیفی(59")
گلزنان تیم میهمان: سجاد عبدویی("62)

فجرسپاسی 0 - مس کرمان 1
گلزنان تیم میهمان: محمد علینژاد("36)
 
چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

رایکا بابل 1 - قشقایی شیراز 1
گلزنان تیم میزبان: محمدعلی عبدالهی("90+3)
گلزنان تیم میهمان: گل بخودی("83)

*جدول رده بندی لیگ دسته اول تا پایان هفته بیست و یکم:

*ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول:

تیم هفته: بادران تهران
تیم فوتبال بادران تهران که در دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم از کسب امتیازات کامل این دیدارها ناکام مانده بود و به ترتیب در هفته هجدهم برابر استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رضایت داده و در هفته نوزدهم برابر خیبر خرم آباد متحمل شکست شده بود. در دو هفته اخیر یعنی در هفته های بیستم و بیست و یکم موفق شد علاوه بر اینکه نتایج دو دیدار ابتدایی نیم فصل دوم را جبران کند به ترتیب با برتری برابر آرمان گهرسیرجان و شهرداری آستارا و کسب سه امتیاز شیرین این دیدارها در مجموع 35 امتیازی شده و با سه پله صعود در رده سوم جدول رده بندی رقابت ها قرار بگیرد.

ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

بازیکنان هفته: عارف رستمی - امید لطیفی - محمد علینژاد
در این هفته از رقابت ها 6 بازیکن در ترکیب تیم هایشان خوش درخشیده و جزو برترین و تاثیرگذارترین بازیکنان هفته لقب گرفتند. عارف رستمی وینگر خیبری ها که هفته گذشته موفق شده بود گل سه امتیازی تیمش برابر استقلال ملاثانی را به ثمر برساند در این هفته از رقابت ها دو سوپرگل به ثمر رساند تا وی به عنوان اولین بازیکن برتر هفته از سوی کارشناسان دی اسپورت انتخاب شود.

ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

امید لطیفی مهاجم استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم و از تیم مس رفسنجان به این تیم ملحق شد در اولین بازی با لباس استقلال خوزستان یک گل برای این تیم برابر چوکای تالش به ثمر رساند و علاوه بر آن روی گل دوم تیمش نیز تاثیر موثری داشت. مهاجم آبی ها در این هفته از رقابت ها فوق العاده ظاهر شد او در دیدار هفته بیست و یکم مقابل استقلال ملاثانی یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد تا با این آمار به عنوان دومین بازیکن هفته لقب بگیرد.

ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

سومین بازیکن هفته محمد علینژاد هست او که به مانند مهاجم استقلال خوزستان به تازگی و از نیم فصل دوم به جمع لاله های نارنجی کرمان پیوسته است در دومین بازی برای این تیم مقابل شهرداری آستارا علاوه بر اینکه نمایش فوق العاده داشت و بازی خوبی را نیز انجام داد گل دوم مسی ها را به ثمر رساند. وینگر مس کرمان در سومین بازی خود با پیراهن این تیم برابر فجر باز هم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد پاس میلاد غریبی را تبدیل به گل سه امتیازی تیمش کند و به عنوان سومین بازیکن هفته لقب بگیرد.

ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

بازیکنان تاثیرگذار: فرشاد جانفزا -حسین فاضلی - مرتضی خراسانی
علاوه بر اینکه 3 بازیکن به عنوان بازیکن هفته بیست و یکم انخاب شدند. سه بازیکن نیز با عملکرد مطلوب شان جزو بازیکنان تاثیر گذار هفته لقب گرفتند.

فرشاد جانفزا با به ثمر رساندن 2 گل در دربی خوزستان برابر استقلال ملاثانی به عنوان اولین بازیکن تاثیرگذار هفته لقب گرفت.

ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

حسین فاضلی هافبک خوشه طلایی ساوه نیز با به ثمر رساندن یک گل و دادن یک پاس گل دومین بازیکن تاثیرگذار هفته لقب گرفت.

ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

سومین بازیکن تاثیر گذار هفته مرتضی خراسانی مهاجم باردان تهران است. او که هفته گذشته برابر آرمان گهرسیرجان بازی خوبی را به نمایش گذاشته اما موفق به گلزنی نشده بود در این هفته از رقابت ها با دادن 2 پاس گل نقش موثری در برد پرگل تیمش داشت و به عنوان یکی از بازیکن تاثیرگذار این هفته انتخاب شد. 

ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

مربی هفته: محمدرضا مهاجری
محمدرضا مهاجری که موفق شده با تیم مس تا پایان هفته بیست و یکم نتایج قابل قبولی را کسب کند و با این تیم صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور باشد. در هفته بیست و یکم موفق شد با تیم مس در یک دیدار 6 امتیازی و در جدال با تیم بالانشین فجرسپاسی به برتری برسد و ضمن کسب سه امتیاز مهم و ارزشمند این بازی جایگاه تیمش در صدر جدول را تثبیت و مسحکم سازد.

ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

ناکام هفته: فجرسپاسی
تیم فوتبال فجرسپاسی نیز که تا پایان هفته بیستم در رده دوم جدول قرار داشت با شکست برابر مس کرمان دو رده در جدول سقوط کرد و در رتبه چهارم قرار گرفت تا ناکام هفته لقب بگیرد.

ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

بازی هفته: خیبر خرم آباد - پارس جنوبی جم
علارغم اینکه بازی دو تیم فجرسپاسی و مس کرمان جزو بازی های حساس هفته محسوب می شود اما در میانه جدول جدال دو تیم خیبر و پارس جنوبی جم که در همسایگی هم در جدول رده بندی رقابت ها قرار دارند مهم و حائز اهمیت بود. خیبری ها در این دیدار جذاب و پرگل موفق شدند با کسب سه امتیاز این بازی یک رده در جدول صعود کرده و رتبه خود در جدول را تک رقمی کنند این دیدار با سه سوپرگل آرش افشین و عارف رستمی به سود نماینده خرم آباد به پایان رسید.