۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
هرچه عوض دارد گله ندارد آقای حسینی‌نسب!

اشجاری: همانطوری که ما را اخراج کردند، کادر قبلی هم برکنار شد

سرمربی سابق شهرداری آستارا نسبت‌ به صحبت های مهدی حسینی نسب واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حسن اشجاری سرمربی سابق شهرداری آستارا که با این تیم از لیگ ۳ به لیگ یک صعود کرده بود در واکنش به صحبت های حسینی نسب مربی سابق تیم شهرداری آستارا در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: متاسفانه آقای حسینی نسب مجال مصاحبه کردن به آقای رافت را نمی دهند. کدام کارشناس گفته که این تیم گزینه سقوط بود؟! این تیم را شما با ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول تحویل گرفتید. من از روز اول گفته بودم این تیم برای ماندن بسته شده است.

اشجاری ادامه داد: جوری فاتحانه از تلاش شبانه روزی صحبت می کنید انگار قهرمان جهان شده اید. به جز آرش افشین که آن هم از شما جدا شد کدام یار را جذب کردید؟ کدام اردوی پیش فصل و بدنسازی به عهده شما بود؟ ترکیب اولیه تیم همان ترکیب اول فصل بود.

سرمربی سابق شهرداری افزود: مدل رسیدن به گل همان مدلی بود که ما به گل می رسیدیم. شما چه تحولی در این تیم ایجاد کردید؟! این تیم یک لقمه آماده بود که شما به خاطر نداشتن تیم و کارنامه مناسب از هول حلیم افتادید توی دیگ! شما اصول مربیگری راهم رعایت نکردید. 

وی بیان داشت: در تمام دنیا یادی از مربی گذشته تیم می کنند. موفقیت ها که هیچ لااقل نقایص را پای حسن اشجاری می نوشتید. تمام فوتبالی ها می دانند که چنین روی کار آمدنی مطمئنا چنین اخراج هایی هم در پی دارد.

او در مورد صحبت های حسینی نسب در خصوص سرمربی جدید شهرداری آستارا گفت: صحبت از عدم توافق و انتخاب سرمربی جدید می کنید! مگر اطلاع ندارید ما را به چه شکلی اخراج کردند و شما را بر کرسی نشاندند. پس گله نکنید. شما را هم به همان شکل برکنار و کادر جدید را جایگزین کردند. 

اشجاری افزود: وقتی با کسی که در طول ۳ سال تیم را از لیگ گیلان به لیگ یک کشور آورده چنین برخوردی می کنند مطمئنا چنین برخوردی در انتظار شمایی که لقمه آماده را بدست آوردید خواهد بود. هرچه عوض دارد گله ندارد آقای حسینی نسب!

سرمربی فعلی شهرداری بندرعباس بیان کرد: من با شناختی که از آقای کارگر دارم ایشان آدمی نیست که به کادرفنی بی توجهی کند و محل اسکان و غذای کادر را فراهم نکند. باشگاه شهرداری آستارا هر ایرادی که داشته باشد لااقل در زمینه مهمان نوازی و فراهم کردن امکانات برای کادر فنی کم نمی گذارد.

وی ادامه داد: صحبت از اسکان روزانه یک میلیونی در هتل می کنید. شما چه مربی هستید که روز اول در قرارداد خود از محل اسکان و تمرین حرفی نزدید. این موارد را یک مربی معمولی هم می داند که باید در ابتدای قرارداد مشخص کند، شما اینقدر هول بودید که چشم بسته امضا کردید و حتی به محل اسکان هم فکر نکرده بودید! شما در ۳۰ روز آخر ۳۰ میلیون تومان هزینه هتل دادید! حتما این تیم آش دهن سوزی بوده و آب و نان خوبی برای شما داشته که حاضر شدید در یک ماه ۳۰ میلیون هزینه کنید و فقط بمانید. به جای آه و ناله کردن برای نداشتن محل سکونت، باید سرمربی که شما را آورده پیگیر مطالبات شما می شد و به او انتقاد کنید نه مدیرعامل باشگاه. قرار بود تیمی را به هر شرایطی بگیرید پس جای گله نیست. 

اشجاری اضافه کرد: الان هم فاتحانه حرف از موفقیت می زنید و کسی هم در این موفقیت دخالتی نداشته حتی آقای پایان رافت، چون هیچ جا اسمی از ایشان نیاوردی و فقط از تلاش شبانه روزی خودت حرف زدی و با این مصاحبه ها فقط قصد خودنمایی دارید. با چنین کارنامه ای که مدعی سقوط را به مدعی صعود تبدیل کردید الان باید بهترین تیم ها در پی شما باشند. انشالله که در آینده در عمل ثابت کنید چون با حرف زدن راه به جایی نمی برید.

وی در پایان گفت: شمایی که بعد از یک ماه از اعتصاب بازیکنان و حضور در آستارا به عنوان کمک اول تازه آقای رافت سرمربی تیم را در ۱۴ فروردین دیدید که این هم جای تامل دارد، اجازه بدهید پایان رافت که اهل آستارا است صحبت کند. ایشان ساکت است و شما گرد و خاک می کنید. شاه بخشیده ولی وزیر نمی بخشه!!! اصول را رعایت کنید و احترام سرمربی را حفظ کنید. از همین جا به تمام مدیرانی که قصد صعود به لیگ برتر را دارند اعلام می کنم این مجموعه بهترین مجموعه ای است که تیم مدعی سقوط را مدعی صعود کرد با این تفاسیر که هنوز نمی دادند قهرمان نیم فصل به لیگ برتر صعود نمی کند.
ترند های روز