۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
انتظار بیشتری از خورشیدی دارم؛

میرزاپور: حضور علی کریمی در کنار تیم سبب دلگرمی ما شده است

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: از زمانی که علی کریمی به کنار تیم آمده است سبب دلگرمی ما شده و توانستیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ابراهیم میرزاپور مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد پس از دیدار برابر ملوان در خصوص بازی اظهار داشت: ابتدا جا دارد به بازیکنان دو تیم خسته نباشید بگویم بازی امروز واقعا بازی سنگین و زیبایی بود. هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که خدا را شکر در نهایت ما توانستیم از موقعیت هایی که بدست آوردیم به خوبی استفاده کرده و برنده بازی شویم.

میرزاپور ادامه داد: با باخت امروز چیزی از ارزش های تیم ملوان و کادرفنی این تیم کم نمی شود. ملوان تیم بسیار جوان و دونده است .

مربی خیبر خرم آباد افزود: در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کرده ایم و توانستیم شرایط مان را در جدول بهبود ببخشیم. این پیروزی را به تمام هواداران مان، مدیریت محترم باشگاه جناب دکتر عبدی و تمامی عزیزانی که از تیم حمایت می کنند تبریک  می گویم. یک تشکر ویژه نیز از دوست خوبم علی کریمی دارم چرا که از زمانی که به کنار تیم آمده است سبب دلگرمی ما شده و توانستیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که علی کریمی چه سمتی در باشگاه خیبر دارد گفت: ایشان مشاور مالک باشگاه هستند که ما از تجربه های ایشان استفاده می کنیم.

میرزاپور در خصوص قضاوت تیم داوری این بازی بیان داشت: هر چند داور نیز مثل تمام افراد معمولی می تواند مرتکب اشتباه شود اما با توجه به اینکه آقای خورشیدی داور لیگ برتری و باتجربه ای است و در سطح اول فوتبال کشور قضاوت می کند انتظار بیشتری به شخصه از ایشان دارم و در بازی امروز نیز می توانست در دو الی سه صحنه به سود هر کدام از تیم ها بهتر از این سوت بزند.