۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
امیدوارم در این نوع قضاوت عمدی در کار نباشد؛

عاشوری: بازی بار فنی و لذتی نداشت/ بازیکن حریف بزرگنمایی کرد

سرمربی بادران تهران گفت: امروز بازی بار فنی نداشت و فقط تحت تاثیر سوت های اشتباه سهوی و یا عمدی داور قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محسن عاشوری پس از دیدار برابر هوادار در خصوص بازی اظهار کرد: افرادی که در فوتبال هستند و من را می شناسند به نحوه کارم آشنایی دارند. بیشتر مدیرانی که با آنها کار کرده ام این ایراد را از من می گیرند که چرا در قبال اشتباهات داوری اعتراض نمی کنم.

عاشوری ادامه داد: با این حال همه دیدند که امروز بازی بار فنی نداشت و فقط تحت تاثیر سوت های اشتباه سهوی و یا عمدی داور قرار گرفت من معمولا نسبت به این اشتباهات و اتفاقات خوشبین هستم و تا زمانی که چیزی اثبات نشود در مورد آن صحبت نمی کنم اما در بازی امروز آنقدر به اشتباه سوت زده شد که ذهن آدم مشغول می شود یا داور، داور ضعیفی بود و نتوانست بازی را مدیریت کند یا اصلا داور قوی بود اما در مدیریت بازی ناتوان بود و نتوانست به خوبی بازی را مدیریت کند. به محض اینکه دو بازیکن می خواستند به همدیگر نزدیک شوند داور سوت می زد و این بیشتر در زمانی صورت می گرفت که ما مالک توپ بودیم.

سرمربی بادران تهران افزود: امیدوارم در این نوع قضاوت عمدی در کار نباشد داوران ما داورهایی هستند که نسل شان تغییر کرده و جوان شده اند.

وی در مورد اخراج مهاجم تیم بادران نیز گفت: من صحنه اخراج حمید کاظمی را ندیدم ولی فکر می کنم بازیکن حریف بزرگنمایی کرد. قرار بود داور چهارم در آن صحنه داور وسط را کمک کند تا تصمیم درست گرفته شود. بعدا نیز متوجه شدم که اصلا آن صحنه کارت قرمز نداشت و نباید بازیکن ما اخراج می شد به هر حال بازی تمام شد و ما نتیجه را واگذار کردیم اما هیچ کس از بازی لذت نبرد. امیدوارم سازماندهی فوتبال ما شکل بهتری بگیرد تا هر کس وظیفه خودش را انجام دهد.

عاشوری بیان داشت: بازیکنان تیم ما جوان هستند و پس از دریافت گل و درگیری های بازی تحت فشار قرار گرفتند و آن فوتبالی که باید بازی می کردیم را نتوانستیم ارائه دهیم . با این وجود بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند ما این بازی را مثل بازی های اخیر فراموش می کنیم شرایط جدول تغییر نکرده است باید ریکاوری کرده و خودمان را برای بازی های بعدی آماده کنیم.