۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
سرمربی جدید آوالان نیامده رفتنی شد؛

رحمانی: با کامیارانی‌ها به توافق نرسیدم

سرمربی جدید آوالان کامیاران نیامده از سمت خود کناره گیری کرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت هادی رحمانی که پنجشنبه هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید آوالان کامیاران انتخاب شده بود به دلیل عدم توافق با مدیران باشگاه آوالان از هدایت این تیم دسته دومی آوالان انصراف داد. رحمانی در این خصوص به خبرنگار دی اسپورت گفت پس از اینکه صحبت های اولیه ای با مدیران باشگاه آوالان داشتم جهت سرمربیگری در این تیم با آنها به توافق رسیدم. اما پس از بازدید از امکانات سخت افزاری این باشگاه و همچنین شهر کامیاران امکانات سخت افزاری و شرایط را برای ادامه کار مهیا ندیدم و از طرفی بنا به مشکلات شخصی که داشتم تصمیم گرفتم که از هدایت تیم آوالان کناره‌گیری کنم.

رحمانی با بیان اینکه امکانات سخت افزاری لازم در کامیاران جهت شروع کار مهیا نیست افزود: برای شروع کار یک مربی در تیم فوتبال نیاز است تمام امکانات سخت افزاری در اختیار وی قرار بگیرد تا در ادامه راه با مشکلی مواجه نشده و کارش را بدون دغدغه پیش ببرد اما با امکاناتی که در شهر کامیاران دیدم ادامه کار برایم میسر نبود.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم آوالان در ادامه راه بیان داشت: امیدوارم تیم آوالان کامیاران در ادامه راه موفق بوده و در نهایت بتوانند تنها سهمیه استان کردستان در رقابت های فوتبال در سطح لیگ کشوری را حفظ نمایند.