۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
گل زیر طاقی سهم معماری از برد پرگل تیم پایتخت؛

صعود اف‌ سی دوشنبه به رده چهارم با درخشش لژیونر ایرانی

تیم فوتبال اف سی دوشنبه تاجیکستان با برتری پرگل برابر برابر روشن کولاب به رتبه چهارم جدول رقابت های لیگ این کشور صعود کرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال اف سی دوشنبه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر تاجیکستان روز یکشنبه هفته جاری موفق شد تیم روشن کلاب رده پنجمی را با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ شکست دهد.

اف سی دوشنبه که پیش از این در رتبه هشتم جدول قرار داشت با برد مهم این هفته و کسب سه امتیاز بازی برابر روشن کولاب توانست با چهار پله صعود در رده چهارم جدول قرار گیرد.

برد پرگل تیم پایتخت تاجیکستان در شرایطی رقم خورد که لژیونر ایرانی این تیم روز خوبی را سپری کرد و با درخشش در این بازی سهم بزرگی در برد پرگل تیمش داشت.

در حالیکه تیم اف سی دوشنبه تا دقیقه ۵۸ با حساب ۲ بر یک نتیجه را به تیم روشن کولاب واگذار کرده بود اما از دقیقه ۵۹ و با ورود امیر معماری ورق برای طلایی پوشان تیم پایتخت تاجیکستان برگشت چرا که این تیم توانست در ادامه روند مثبتی را در پیش بگیرد و با زدن گل دوم بازی را به تساوی بکشاند. درست پس از ۲۵ دقیقه از ورود معماری به زمین مسابقه او موفق شد با شوت زیبا توپ را روانه زیر طاق دروازه حریف کند تا گل سوم و برتری تیمش در این بازی شکل بگیرد. معماری کار خود را در دقیقه ۸۶ تکمیل کرد و توانست یک ضربه پنالتی به سود تیمش بگیرد تا با تبدیل شدن آن به گل چهارم اف سی دوشنبه نقش و سهم بزرگ و موثری در برد پرگل تیمش داشته باشد.

صعود اف‌ سی دوشنبه به رده چهارم با درخشش لژیونر ایرانی

مهاجم بهبهانی تیم اف سی دوشنبه که پیش از این در ایران سابقه بازی در تیم‌های جوانان فجرسپاسی شیراز، شهرداری یاسوج را در کارنامه دارد در فصل جاری از تیم پنجشیر به تیم پایتخت نشین تاجیکستان پیوسته و در این تیم بازی های فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است.

معماری پیش از این در تیم‌های خیر وحدت و پنجشیر تاجیکستان نیز عضویت داشت و در این تیم ها نیز موفق شده بود بدرخشد و نقش موثری در موفقیت های این تیم‌ها داشته باشد. او سابقه دبل در گلزنی با پیراهن پنجشیر را در دیدار برگشت فصل گذشته برابر استقلال تاجیکستان نماینده فعلی کشور تاجیک ها در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارد.

صعود اف‌ سی دوشنبه به رده چهارم با درخشش لژیونر ایرانی

صعود اف‌ سی دوشنبه به رده چهارم با درخشش لژیونر ایرانی

صعود اف‌ سی دوشنبه به رده چهارم با درخشش لژیونر ایرانی