۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
مدافعان وسط ما با اعتماد بنفس زیادی بازی کردند؛

پاشازاده: اصلا مستحق باخت نبودیم

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش گفت: تیم چوکا باشخصیت ترین تیمی است که در این 10 سال از تجربه مربیگری ام هدایت آن را بر عهده گرفته ام.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت مهدی پاشازاده پس از دیدار برابر هوادار تهران درخصوص بازی اظهار کرد: ما ۱۰۰% در این بازی مستحق باخت نبودیم در بد موقعی گل دریافت کردیم آن هم گلی که با اشتباه بازیکن خودمان به ثمر رسید.

پاشازاده با اعتراض نسبت به نحوه به ثمر رسیدن گل تیم هوادار ادامه داد: قبل از به ثمر رسیدن گل تیم هوادار روی بازیکن من خطا شد که داور از اعلام آن خطا چشم پوشی کرد جالب است داور می‌گوید برخورد دو بازیکن فوتبالی بوده است من می خواهم بدانم کجای این برخورد فوتبالی بوده که داور از اعلام آن خودداری کرده است اگر ثابت شود که این صحنه خطا بوده ما نیز آن را می پذیریم.

سرمربی چوکا به صحنه اشتباه داور در اخراج بازیکن تیمش نیز معترض بوده و در این خصوص بیان داشت: داور علاوه بر اینکه  از اعلام خطای قبل از به ثمر رسیدن گل تیم هوادار چشم پوشی کرد در صحنه‌ای نیمکت ما را تحریک کرد جایی که ما رو به جلو بودیم و در زمین حریف روی یک پاس رو به عقب بازیکن ما مرتکب خطا شد که داور با اعلام آن خطا بازیکن ما را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد. با این تصمیم اشتباه نیمکت ما را تحریک کرد و پس از تحریک نیز که یکی از اعضای کادرفنی نسبت به این تصمیم اشتباه معترض شد او را هم با کارت قرمز از کنار زمین اخراج کرد. جالب است بدانید که داور بعد از اخراج اشتباه بازیکن ما می گوید کارت زرد و قرمز من یکجا است که به نظرم این حرف واقعاً خنده دار است.

وی افزود: نمی‌خواهم این شکست را توجیه کنم اما امروز اصلاً مستحق باخت نبودیم بازیکنانم با تمام وجود تلاش کردند اگر به گل می‌رسیدیم و تیم حریف نیز جلو می کشید می توانستیم گل برتری را نیز به ثمر برسانیم.نیمه اول موقعیت آنچنانی به تیم حریف ندادیم  غیر از آن سانتری که روی دروازه ما صورت گرفت و ما به اشتباه دروازه خودمان را باز کردیم.

پاشازاده بیان داشت: امروز مدافعان وسط ما با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردند که ضرر آن را  نیز دیدیم در کل بازی جذابی بود و جا دارد به تیم هوادار بابت این برد تبریک بگویم.

او ادامه داد: اشتباهات داوری در نتایج دیدار ها تاثیر گذار است. داور ها هم انسان هستند و انسان نیز جایزالخطا است اما اخراج بازیکن ما اشتباه خود داور بود و اعتراض کمک من نیز به جا بود و بایستی او را از کنار زمین اخراج نمی کرد.

سرمربی چوکا اظهار داشت: تیم چوکا باشخصیت ترین تیمی است که در این 10 سال از تجربه مربیگری ام هدایت آن را بر عهده گرفته ام. بازیکنانم در تمام مسابقات با تمام وجود بازی می‌کنند و یکسری اشتباهات فردی داریم که بایدبا تمرینات آنها را برطرف کنیم. کادر ما دو هفته است که به تیم چوکا ملحق شده اما با این وجود فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهیم و در مقابل حریفان موقعیت های زیادی را ایجاد می کنیم.

وی در پایان گفت: در نیمه دوم به دنبال گلزنی بودیم  اما در ضد حملات با اشتباه بازیکنان جوان توپ را به تیم حریف می دادیم. در کل از بازیکنانم راضی هستم این بازی برای ما تمام شد و  از فردا تمام تمرکز خودمان را برای بازی با مس کرمان خواهیم گذاشت تا بتوانیم نتیجه مطلوبی را برابر این تیم کسب کنیم.
ترند های روز