۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

مهابادی: بازیکنان غیرتمندانه بازی کنند، شانس صعود خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بابت بازی‎‌های ضعیف این تیم از هواداران عذرخواهی می‌‏کنم زیرا از کیفیت کار بازیکنان رضایت ندارم.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ داوود مهابادی پس از دیدار برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: در بازی هفته قبل برابر قشقایی شیراز مستحق کسب پیروزی بودیم ولی داور نقش موثری در شکست تیم داشت.

مهابادی ادامه داد: موقعی که تیمی دچار استرس است شرایط برای نتیجه‎‌گیری نیز دشوار می‎‌شود و برای صعود تیم به لیگ برتر نیز باید ابزار آن نیز وجود داشته باشد.

سرمربی شاهبن افزود: تیم شاهین دیر روانه مسابقات لیگ دسته یک شده و نتوانسته بازیکنان مدنظر خود را کسب کند و اکنون نیز شمار بازیکنان با کیفیت شاهین زیاد نیست.

وی یادآور شد: امروز سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت نداشتیم و قبل از بازی نیز شاهین مجیدی از ناحیه پا احساس درد پیدا کرد که با این وضعیت تیم پس از یک هفته تمرین دچار تغییراتی می‌شود و همچنین اینکه تیم دو هفته است دفاع مرکزی نداشته و این تغییرات منجر به خروج تیم از شرایط هارمونی است.

مهابادی ادامه داد: با این حال تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه بگیریم حتی اگر لطف خدا شامل حال ما شد و بازیکنان غیرتمندانه بازی کنند تیم برای صعود هم شانس دارد.

وی افزود: لیگ دسته یک شرایط خاص خود دارد و در این چند هفته نیز تیم‌های بزرگی همچون مس کرمان و فجر شهید سپاسی شکست هایی غیرمنتظره داشتند با این حال تا لحظه‌ای که در تیم شاهین باشم نهایت تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه و صعود تیم به کار می‌گیرم.

مهابادی افزود: عزم ما جزم است که در بازی‌های آینده تیم شاهین دل فوتبال دوستان بوشهری و به ویژه هواداران این تیم را شاد کنیم و در این مسیر از بازیکنان جوان تیم نیز در بازی آینده بیشتر استفاده می‎‌کنم زیرا تجربه‌‎اندوزی و تقویت اعتماد به نفس آنها به تیم کمک می‎‌کند.