۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

عبداللهی: می‌توانستیم برنده باشیم اما خسته بودیم

مربی تراکتور گفت: در دیدار با پیکان می‌توانستیم برنده باشیم اما به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته بودیم.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حمید عبداللهی در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان که با تساوی یک - یک خاتمه یافت گفت: تنها مشکلی که داشتیم فشار خیلی زیادی بود که در بازی‌های آسیایی روی ما ایجاد شد. دیروز هم گفتم که رقیب اول‌مان خستگی است. پرسپولیس مساوی کرده و استقلال هم تا الان از ذوب‌آهن عقب است و این نشان می‌دهد 3 خستگی بزرگترین رقیب ما بوده است.

وی ادامه داد: فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد شد و برای همین تلاش زیادی برای ریکاوری کردیم. در 30 دقیقه اول بچه‌ها خیلی خوب و با نشاط بازی کردند. فشار آنقدر زیاد بود که فکر می‌کنم خستگی در ساق پای بچه‌ها مشهود بود.

مربی تراکتور اضافه کرد: روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و در 30 دقیقه آخر هم بازی فقط روی اوت دستی بود. می‌توانستیم برنده باشیم ولی  خسته بودیم. از نتیجه اصلاً‌ راضی نیستیم اما منطقی باید بگویم که خستگی بلای جان‌مان شد و امیدوارم تا بازی بعدی که فکر می‌کنم 4 روز دیگر است این مشکل را حل کنیم. فاصله کم بازی‌ها تیم‌های آسیایی را خیلی اذیت می‌کند.

عبداللهی درباره غیبت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، تصریح کرد: فکر می‌کنم باشگاه نظرش را اعلام کرده است. اشکان و مسعود از بزرگان و کاپیتان‌های ما هستند. آنها در آسیا هر وقت وارد زمین شدند تمام تلاش‌شان را کردند و خوب ظاهر شدند. همانطور که باشگاه گفت این بازیکنان از سرمربی و باشگاه مرخصی گرفته‌اند و چیز دیگری نیست.

وی درباره اینکه گفته می‌‌شود مطالبات این بازیکنان پرداخت نشده است، عنوان کرد: یادتان باشد همیشه در تراکتور حرف هست که می‌گویند اینگونه یا آنگونه است. نمی‌دانم این می‌گویند‌ها از کجا می‌آید. چیزی که می‌بینیم این است و گفتم. مشکلی نیست و حتما این دو بازیکن به ما اضافه می‌شوند. چیز خاصی نیست که درباره آن صحبت کنم و اگر چیزی بود و من اطلاع داشتم حتما به شما می‌گفتم. سعی می‌کنم همیشه صادق باشم. این بازیکنان در مرخصی هستند و تا روز آخر در آسیا تلاش کردند و آنقدر هم با شخصیت هستند که مسئله‌ای پیش نیاید.
ترند های روز