۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
اختصاصی دی اسپورت

دعوت سه ستاره ایلامی به تیم ملی

سه بازیکن ارزشمند تیم فوتبال پالایش گاز ایلام به اردوی تیم های ملی فوتبال کشورمان دعوت شدند.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۰
دعوت سه ستاره ایلامی به تیم ملی


به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، با نظر سرمربیان تیم ملی و اعلام بازیکنان جوانان و بزرگسالان نام سه بازیکن ارزشمند تیم فوتبال پالایش گاز ایلام نیز در این لیست به چشم می خورد.

فاطمه پسندیده هافبک خوش آتیه فوتبال بانوان کشورمان با نظر سرمربی تیم ملی جوانان به اردو فراخوانده شد و از امروز تا 25 اردیبهشت ماه زیر نظر کادر فنی به تمرین می پردازد.

پسندیده در لیگ برتر بانوان در خط میانی طلایی پوشان نقش بسزایی داشت و گل های حساس نیز به ثمر رساند که به نوعی مغز متفکر تیمش محسوب میشد.

اما در لیست مریم ایراندوست نام دو بازیکن خوب و موثر پالایش گاز به چشم می خورد که نمایش خوب این دو بازیکن در لیگ برتر بانوان چشم هر مربی را به خود خیره می کند و انتظار می رفت که آنها را در لیست تیم ملی ببینیم.

کوثر عنبری وینگر راست که با فرارهای خود برای تیمش نقش بسزایی داشته و گل های حساس و تأثیر گذاری در پیروزی تیمش به ثمر رسانده و از بازیکنان تحصیل کرده ایلامی ها نیز به شمار می رود.

عاطفه ایمانی بازیکن با اخلاق و مدافع پوششی پالایش گاز ایلام که به نوعی لیدر خط دفاعی تیمش محسوب می شود با نمایش خیره کننده خود در لیگ برتر از مدافعان خوب و آینده دار فوتبال بانوان کشورمان به شمار می رود و قطعاً حضور این بازیکن در کنار دیگر مدافعان تیم ملی این خط را بیمه خواهد کرد.