۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
اختصاصی دی اسپورت؛

ترین های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال

با برگزاری هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۶
ترین های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور به ترتیب روزهای اردیبهشت ماه با برگزاری هفته بیست و سوم این رقابت ها از سر گرفته شد.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

*نتایج هفته بیست و سوم در یک نگاه:

جمعه ۱۷ اردیبشهت ماه ۱۴۰۰

مس کرمان 0 – خوشه طلایی ساوه 1
گلزن میهمان: حسن مرادی فر("63)
کارت قرمز: محمد مولایی(مربی خوشه‌ طلایی) - فرزین رکوعی(مربی مس)

هوادار تهران 1 - چوکا تالش 0
گلزن میزبان: گل بخودی یامین فلاح("19)
کارت قرمز: محمد نیک سیرت(مربی چوکا)

شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

رایکا بابل 2 – آرمان گهر سیرجان 0
گلزنان میزبان: علی خسرونژاد("22) -  جواد شفیعی("35)

فجرسپاسی 1 – بادران تهران 2
گلزن میزبان: پوریا پورعلی("64)
گلزنان میهمان: پیمان نامور("12) - امیر زلیکانی("76)

شاهین بوشهر 1 – پارس جنوبی جم 1
گلزنان میزبان: میلاد شعبانلو("P90+7)
گلزنان میهمان: مهرداد هدایتیان("52)

خیبر خرم آباد 5 – قشقایی شیراز 1
گلزنان میزبان: گل بخودی علی درخشان("5) - عارف رستمی("44)("48) - جواد نصیر("45+3) - بهرام احمدی("67)
گلزنان میهمان: مهدی لیموچی("88)

استقلال خوزستان 0 – ملوان بندرانزلی 0

شهرداری آستارا 0 – نود ارومیه 1
گلزنان میهمان: محمد زینالی("P90+3)

گل ریحان البرز 0 - استقلال ملاثانی 3 (عدم حضور نماینده البرز)

*جدول رده بندی لیگ دسته اول تا پایان هفته بیست و دوم:


ترین های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال

*ترین های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال:


تیم هفته: خوشه طلایی ساوه
تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق شد تیم صدرنشین مس را در کرمان و در خانه حریف با تکل زیبا و حدودا ۷۰ متری حسن مرادی فر شکست دهد. مسی ها که در هفته بیست و دوم رقابت ها برابر تیم نود ارومیه با تساوی بدون گل متوقف شده بودند با شکست در این هفته از رقابت ها دومین ناکامی در کسب برد و نتیجه مطلوب را تجربه کردند.

در سوی مقابل تیم خوشه طلایی ساوه موفق شده در نیم فصل دوم و تا پایان هفته بیست و سوم نتایج درخشانی را کسب کند.ساوه ای ها در ۶ بازی که در نیم فصل دوم برگزار کرده‌اند در مجموع سه برد، دو تساوی را کسب کرده و متحمل یک شکست شده اند.

زردپوشان ساوه ای سه بازی در داخل خانه و ۳ بازی بیرون از خانه انجام دادند که در سه بازی داخل خانه یک برد و یک تساوی به دست آورده و متحمل یک شکست شدند آنها در سه بازی برگزار شده در خارج از خانه ۲ برد و یک تساوی را کسب کردند.

از این ۶ بازی که مجموع امتیازات آن ۱۸ امتیاز می باشد خوشه طلایی توانسته ۱۱ امتیاز که حداقل ترین امتیاز محسوب می‌شود را کسب کند.

خوشه طلایی در هفته بیست و سوم نیز دست به کار بزرگی زد و با شکست تیم صدرنشین مس کرمان پنجمین باخت فصل را به این تیم تحمیل کرد.

شایان ذکر است؛ تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که پیش از این و تا پایان هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور با ۳۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار داشت با برد برابر مس کرمان و کسب سه امتیاز مهم و ارزشمند این دیدار ۳۳ امتیازی شد و با ۴ پله صعود در رتبه هفتم جدول قرار گرفت.

ترین های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال

دومین تیمی که می توان آن را به عنوان تیم هفته نامید تیم هوادار تهران است. بنفش پوشان پایتخت نیز آمار مشابه آمار تیم خوشه طلایی ساوه را دارند آنها در این هفته از رقابت‌ها موفق شدند با کسب سه امتیاز بازی برابر چوکای تالش در مجموع سومین برد خود را در شش بازی برگزار کرده در نیم فصل دوم را به دست آورند.

هواداری ها نیز به مانند زردپوشان ساوه ای از شش بازی برگزار کرده خود مجموعاً ۱۱ امتیاز کسب کرده اند.

آنها چهار بازی داخل خانه و دو بازی خارج از خانه برگزار کرده‌اند که در بازی های داخل خانه سه برد به دست آورده و متحمل یک شکست شدند در بازی‌های خارج از خانه نیز 2 دیدار این تیم با تساوی به پایان رسیده است.

و در نهایت سومین تیمی که می توان این تیم را نیز به عنوان تیم هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک نامید تیم فوتبال بادران تهران است. نارنجی پوشان پایتخت در هفته از رقابت ها موفق شدند با برتری در دیدار شش امتیازی برابر فجرسپاسی آن هم در خانه حریف سومین شکست متوالی را به این تیم تحمیل کنند.

 آمار تیم بادران تهران در نیم فصل دوم و در 6 بازی برگزار شده این تیم نشان می دهد که نارنجی‌پوشان در مجموع سه برد یک تساوی کسب کرده و متحمل دو شکست شده‌اند. شاگردان محسن عاشوری از مجموع شش بازی انجام داده خود ۱۰ امتیاز به دست آورده‌اند.

بازیکنان هفته: آرش افشین - عارف رستمی - حسن مرادی فر
آرش افشین مهاجم تیم خیبر خرم آباد که از نیم فصل دوم به این تیم پیوسته است توانسته عملکرد مطلوب و درخشانی نیم فصل اول خود را در این تیم ادامه دهد. افشین که پیش از دیدار برابر قشقایی و در پنج دیدار اخیر تیم خیبر موفق شده بود یک گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد در هفته بیست و سوم برابر قشقایی شیراز نیز موفق شد سه پاس گل بدهد و مجموع پاس گل های خود را در نیم فصل دوم و با لباس خیبر خرم آباد به عدد ۵ برساند. افشین توانست در دیدار این هفته به ترتیب پاس گل های دوم، چهارم و پنجم را به عارف رستمی و بهرام احمدی بدهد.

عارف رستمی وینگر تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور نیز موفق شد عملکرد مطلوب هفته های اخیر خود را ادامه داده و با به ثمر رساندن دو گل و دادن یک پاس گل نقش موثر و بسزایی در برد پر گل تیمش برابر قشقایی شیراز داشته باشد البته عارف رستمی روی گل اول تیم خیبر نیز نقش داشت. او پیش از این دیدار و در پنج هفته اخیر موفق شده بود ۵ گل برای تیمش به ثمر برساند که هر یک از این پنج گل در برد تیم های خیبر تاثیر مثبت و به سزایی داشت.

رستمی با دو گلی که در دیدار برابر قشقایی شیراز به ثمر رساند در مجموع ۱۱ گل شد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

ترین های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال

حسن مرادی فر مدافع مستحکم تیم خوشه طلایی ساوه در این هفته از رقابت‌ها موفق شد برابر تیم صدرنشین مس‌کرمان تک گل زیبا،امتیازی و حدودا ۷۰ متری تیمش را به ثمر برساند. گل او به عنوان برترین گل هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته  اول باشگاه های کشور انتخاب شد.

ترین های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال

مربی هفته: محسن عاشوری
تیم فوتبال بادران تهران موفق شد در دیداری شش امتیازی، حساس و فینال گونه برابر تیم فجرسپاسی به برتری رسیده و با کسب ۳ امتیاز مهم و ارزشمند این دیدار اختلاف امتیازی خود با دو تیم بالای جدول یعنی مس کرمان و استقلال خوزستان را کاهش دهد. بادرانی ها با کسب 3 امتیاز این دیدار 38 امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم استقلال خوزستان در رده سوم جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفتند.

نارنجی پوشان پایتخت که در شش دیدار برگزار کرده خود از نیم فصل دوم عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش گذاشته و آمار خوبی را به ثبت رساندند در این هفته از رقابت ها توانستند جبران مافات کرده و با برتری در دیدار مهم برابر فجرسپاسی دو شکست برابر تیم های خیبر خرم آباد و هوادار را را به فراموشی بسپارند. نارنجی‌پوشان در این دو دیدار در عین شایستگی برای کسب برد متحمل شکست شده بودند.

محسن عاشوری سرمربی تیم بادران تهران پس از این دیدار توسط کارشناسان وب سایت دی اسپورت به عنوان برترین مربی هفته برگزیده شد.

ترین های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال

ناکام هفته: فجرسپاسی
تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور در دیدار خانگی برابر بادران تهران نتوانست نتیجه مطلوبی را کسب کند و با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد. فجری ها که پس از جدایی داوود مهابادی با علی اصغر کلانتری کار را در رقابت ها ادامه دادند و سودای صعود لیگ برتر را در سر می پرورانند در سه هفته اخیر نتوانستند نتیجه مطلوبی را بدست آورند.

طلایی پوشان شیرازی با شکستی که در دیدار برابر بادران متحمل آن شدند سومین باخت متوالی خود را تجربه کردند.  آنها در سه دیدار اخیر به ترتیب برابر مس کرمان، پارس جنوبی جم و بادران تن به شکست داده اند.

ترین های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال

بازی هفته: خیبر خرم آباد - قشقایی شیراز
دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و قشقایی شیراز یکی از پرگل ترین دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور بود. این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به سود تیم خیبر به پایان رسید. سبزپوشان خرم آبادی که تا پایان هفته بیست و دوم رقابت ها در مجموع با کسب ۳۱ امتیاز در رده ششم جدول قرار داشتند با کسب ۳ امتیاز دیدار برابر قشقایی با 33 امتیاز و یک پله صعود در رتبه پنجم قرار گرفتند.