۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

میثم زمانی: با تمام قدرت برای صعود به لیگ یک می‌جنگیم

مهاجم تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تا پایان مسابقات با تمام توان برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور می‌جنگیم.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ میثم زمانی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت با اشاره وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در این فصل یک تیم کاملا بومی و همدلی هستیم که تا به این هفته توانسته‌ایم با دانش کادرفنی و غیرت بازیکنان نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی افزود: نمی‌خواهیم به سادگی صدر جدول را به تیمی تعارف کنیم و با جان و دل برای اینکه فوتبال همدان بعد از سال‌ها طعم شیرین صعود را بچشد خواهیم جنگید.
 
مهاجم گلزن تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه در تمام مسابقات محکوم به پیروزی هستیم، گفت: تنها برای کسب ۳ امتیاز و پیروزی در هر مسابقه قدم به میدان می‌گذاریم و به چیزی به جز پیروزی فکر هم نمی‌کنیم.

زمانی خاطرنشان کرد: نه باید بگذاریم کار به ۲ یا ۳ هفته آخر کشیده شود و باید در همین هفته‌ها امتیازات لازم را جمع کنیم.

وی با اشاره به دیدار این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برابر تیم خوب ایرانجوان بوشهر در همدان به میدان خواهیم رفت این تیم علی‌رغم جایگاهی که در جدول دارد فوتبال بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

مهاجم بومی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: نه باید به هیج‌وجه فریب جایگاه تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر را بخوریم و این ۳ امتیاز برای‌مان از نان شب هم واجب‌تر است.

وی با درخواست از مدیران تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: از حمایت‌های شهردار ورزش دوست همدان و مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تا به این هفته سپاسگزار هستیم اما هرچه جلوتر می‌رویم نیاز به حمایت بیشتری داریم.

وی افزود: تنها هدف ما صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده تا بتوانیم دل مردم همدان و فوتبال‌دوستان را شاد کنیم امیدواریم حمایت‌ها از تیم ما برای این مهم افزایش پیدا کند.
ترند های روز