۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
شهیدقندی در نیم فصل به اندازه یک فصل هزینه کرده است؛

قربانی: انتظارات از پاس باید به حق باشد

سرمربی تیم پاس با بیان این که شهید قندی در هر نیم‌فصل به اندازه یک فصل هزینه کرده است گفت: انتظارات از تیم پاس باید به حق باشد.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار دی‌اسپورت با بیان این که پس از پیروزی در برابر میلادمهر تهران، در هفته هجدهم رقابت‌ها به مصاف تیم شاهین بندرعامری بوشهر رفتیم اظهار داشت: نظر به نقص فنی پروازمان به بوشهر و معطلی در فرودگاه و مشکلاتی که در سفر داشتیم، در روز بازی با خستگی به مصاف بندرعامری رفتیم و نتوانستیم در این بازی مهم نتیجه درخوری کسب کنیم و 3 امتیاز بازی را از دست دادیم.

وی افزود: به همین دلیل نتیجه بازی هفته نوزده در برابر شهید قندی یزد برای‌ ما مهم شد.
سرمربی تیم پاس همدان با اشاره به این که برای کسب پیروزی در این دیدار خانگی همه تلاش خود را خواهیم کرد و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم گفت: تیم‌هایی که در هفته گذشته و چند هفته اخیر به مصافشان رفتیم و می‌رویم تا دندان مسلح هستند و پرامکانات‌ترین تیم‌های لیگ دسته دوم محسوب می‌شوند.

قربانی با اشاره به این که تغییرات گسترده در ترکیب این تیم‌ها و هزینه زیاد در ابتدای فصل و نیم‌فصل گواه این ادعا است عنوان کرد: تیم بندرعامری بازیکنان زیادی را در نیم‌فصل دوم جذب کرد و تیم شهید قندی یزد نیز در هر نیم‌فصل به اندازه یک فصل هزینه کرده است.

وی با اشاره به این که ما باید همه تلاش خود را در برابر این چنین رقبایی به کار ببریم تاکید کرد: اما نباید فراموش کنیم ما پاس بزرگ هستیم که با تمام احترام به همه تیم‌های حاضر در لیگ 2 با سابقه‌ترین و پرآوازه‌ترین تیم این مسابقات محسوب می‌شویم.

سرمربی تیم پاس همدان با اشاره به این که بازیکنان ما می‌دانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و باید عملکردی در حد نام پاس بزرگ داشته باشند تصریح کرد: ما همه تلاش خود برای صعود به کار می‌گیریم، اما همه می‌دانند ما در چه شرایط سختی تیم را تحویل گرفتیم و پاس در نیم‌فصل اول در چه جایگاهی بود؛ بنابراین باید انتظارات از ما به حق باشد.
ترند های روز