۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶

مهابادی: با ارائه بازی منسجم موقعیت کمتری به ملوان دادیم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: در مجموع فکر می‌کنم بازیکنانم بازی منسجمی را ارائه داده و موقعیت کمتری را به تیم حریف دادند.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت داوود مهابادی پس از دیدار برابر ملوان بندر انزلی در خصوص بازی اظهار داشت: بازی امروز از لحاظ اینکه دو تیم در جدول هم امتیاز بودند و نیاز مبرمی به سه امتیاز داشتند بازی پرفشاری بود. با این وجود در نیمه اول هر دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند.

مهابادی ادامه داد: در نیمه دوم روی ضد حملات برنامه داشتیم که اگر بازیکنان مان دقت بیشتری داشتند در دو صحنه  می توانستیم به گل برتری برسیم البته در نیمه اول نیز یک شانس گلزنی داشتیم که توپ از جلوی بازیکن ما رد شد و نتوانست آن موقعیت را تبدیل به گل کند. در مجموع فکر می‌کنم بازیکنانم بازی منسجمی را ارائه داده و موقعیت کمتری را به تیم حریف دادند.

سرمربی شاهین افزود: هر دو تیم تلاش زیادی را انجام دادند. از آقای خداداد افشاریان نیز بابت کوبل داوری خوبی که برای این بازی انتخاب کرده بودند تشکر می کنم. جا دارد از شهردار و هیئت مدیره باشگاه نیز بابت حمایت هایشان تشکر کنم و امیدوارم که در هفته‌های آیندهباکس به برد و نتایج مطلوب جواب حمایت های این عزیزان را بدهیم.