۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴

عاشوری: خوشحالم که همچنان در کورس صعود هستیم

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: خوشحالم که سه امتیاز بازی را کسب کرده و همچنان در کورس صعود هستیم ولی با این وجود در آن شرایط ایده آلی که باید باشیم متاسفانه نیستیم.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۷
به گزارش وب‌سایت دی‌اسپورت؛ محسن عاشوری پس از دیدار برابر گل ریحان البرز در خصوص بازی اظهار کرد: جریان بازی به صورتی که فکر می کردیم پیش نرفت. پس از اینکه از حریف پیش افتادیم بازیکنان بازی احساسی را به نمایش گذاشتند. مشکلی که کماکان تیم ما با آن گریبانگیر است عدم تمرکز روی ضربات ایستگاهی در دقایق پایانی مخصوصاً در دقایق پایانی نیمه اول است.

وی ادامه داد:  5 یا 6 بازی است که ما روی ضربه ایستگاهی گل دریافت می کنیم امروز با تدابیری که اندیشیده بودیم موفق شدیم به این شکل گل دریافت نکنیم. گل دقایق پایانی نیمه اول حریف سبب شد تا از روندی که در در درون بازی داشتیم خارج شویم و احساسی بازی کنیم.

سرمربی بادران افزود:پس از گل حریف یک مقداری فشار روی بازیکنان مان وارد شد که این فشار باعث شد تا آنها با استرس بازی کرده و نیمه دوم نیز نیمه خوبی از آب در نیاید در مجموع خوشحالم که سه امتیاز بازی را کسب کرده و همچنان در کورس صعود هستیم ولی با این وجود در آن شرایط ایده آلی که باید باشیم متاسفانه نیستیم.