۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸

شاهوردی: استعدادم ارث پدری است/هیچ بازی در لیگ آسان نیست

مدافع تیم فوتبال بادران تهران گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم به مقام قهرمانی برسد.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت حسین شاهوردی پس از دیدار برابر گل ریحان البرز اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم به قهرمانی برسد خدا را شکر که روند رو به رشدی داشتیم امروز نیز بچه‌ها تلاش زیادی کردند و توانستیم با برد جواب زحمات کادر فنی را بدهیم.

شاهوردی ادامه داد: در لیگ یک هیچ بازی آسان نیست، نباید به جایگاه حریف امروز نگاه کنید آنها تیم بسیار خوبی هستند چرا که در بازی امروز شرایط را برای ما سخت کردند. باید در نیمه اول به گل می‌رسیدیم که خدا راشکر با تلاش بچه ها توانستم گل اول تیم را به ثمر برسانم.

مدافع آبادانی تیم فوتبال بادران در خصوص تغییر پستش در این تیم بیان داشت: پست اصلی من دفاع وسط است که در دو بازی کادرفنی به من اعتماد کرده و من را در پست دفاع راست بازی داده اند. ای خدا را شکر توانستم پاسخ اعتماد آنها را با عملکردی که داشتم بدهم.

وی در پایان در خصوص اینکه چه دلایلی سبب شده تا عملکرد مطلوبی در سال های اخیر و در زمان فعلی داشته باشد گفت: فکر می‌کنم دلیل اصلی آن استعداد باشد چرا که پدرم نیز بازیکن فوتبال بودند و در تیم‌هایی نظیر صنعت نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان بازی کرده اند این استعدادی است که از ایشان به من رسیده و خداوند به هرکس استعدادی داده تا از آن استفاده کنند من هم این استعداد را دارم.