۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
ادامه درخشش لژیونر ایرانی در لیگ تاجیکستان؛

معماری فرشته نجات اف‌سی دوشنبه

تیم فوتبال اف‌سی دوشنبه با گلزنی لژیونر ایرانی‌خود از یک شکست خانگی فرار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال اف‌سی دوشنبه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر تاجیکستان برابر تیم اف‌سی استروشان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

این دیدار خانگی اف سی دوشنبه در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که این تیم تا دقیقه ۶۲ بازی با یک گل از حریف خود عقب افتاده بود اما امیر معماری لژیونر ایرانی این تیم موفق شد در دقیقه ۶۲ بازی با به ثمر رسیدن گلی زیبا دروازه حریف را باز کرده و با به تساوی کشیدن بازی تیمش را از یک شکست خانگی نجات دهد.

معماری که تنها لژیونر ایرانی تیم اف‌سی دوشنبه محسوب می شود موفق شده در سه هفته متوالی در ترکیب این تیم به خوبی بدرخشد و آمار و عملکرد مطلوبی را از خود به ثبت برساند.

مهاجم بهبهانی تیم اف سی دوشنبه پیش از این در هفته پنجم رقابت ها موفق شده بود با درخشش خود تیمش را از یک شکست خانگی نجات دهد. در آن هفته از رقابت ها که طلایی پوشان دوشنبه برابر تیم روشن کولاب صف آرایی و تا دقیقه ۵۸ با حساب ۲ بر یک نتیجه را به این تیم واگذار کرده بودند امادر آن دیدار نیز معماری با ورودش به عنوان یار تعویضی در دقیقه 59 به زمین مسابقه ورق را برای تیم پایتخت نشین تاجیکستان برگرداند چرا که این تیم توانست با حضور مهاجم بهبهانی خود در ادامه روند مثبتی را در پیش بگیرد و با به ثمر رساندن گل دوم توسط معماری بازی را به تساوی بکشاند. معماری در آن بازی کار خود را در دقیقه ۸۶ تکمیل کرد و توانست یک ضربه پنالتی به سود تیمش بگیرد تا با تبدیل شدن آن به گل چهارم اف سی دوشنبه نقش و سهم بزرگ و موثری در برد پرگل تیمش داشته باشد

روند رو به رشد معماری در ترکیب اف‌سی دوشنبه در هفته ششم رقابت ها نیز ادامه داشت و توانست در این هفته از رقابت ها برابر تیم کوکتاش پاس گل دوم اف‌سی دوشنبه را به هم تیمی‌اش بدهد.