۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
اختصاصی دی اسپورت؛

ترین های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال

با برگزاری هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۰
ترین های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور به ترتیب روزهای با برگزاری هفته بیست و پنجم این رقابت ها از سر گرفته شد.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

*نتایج هفته بیست و چهارم در یک نگاه:

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

شهرداری آستارا 1 - چوکا تالش 1
گلزنان تیم میزبان: رضا فخری("P70)
گلزنان تیم میهمان: حمید خدابنده لو("44)

خیبر خرم آباد 3 - رایکا بابل 1
گلزنان تیم میزبان: جواد نصیر("9) - فرزاد محمدی("13) - عارف رستمی("77)
گلزنان تیم میهمان: علی خسرونژاد("68)

هوادار تهران 2 - آرمان گهرسیرجان 0
گلزنان تیم میزبان: عرفان پورافراز
کارت قرمز: روزبه سینکی(آرمان گهرسیرجان)

نود ارومیه 1 - خوشه طلایی ساوه 1
گلزنان تیم میزبان: تورج آقایاری("18)
گلزنان تیم میهمان: حسین دوستدار

استقلال خوزستان 0 - پارس جنوبی 0

پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

فجرسپاسی‌‌ 2 - استقلال ملاثانی 1 
گلزنان تیم میزبان: فرزان دانا("38) - میلاد احمدی("56)
گلزنان تیم میهمان: سیدعلاء خلف زاده("52)
کارت قرمز: علی ملایی(فجرسپاسی)

گل ریحان البرز 2 - ملوان بندرانزلی 1
گلزنان تیم میزبان: سعید حلافی("48) - احمدرضا دهداری(90+1)
گلزنان تیم میهمان: مهیار زحمتکش("P22)

شاهین بوشهر 2 - بادران تهران 1
گلزنان تیم میزبان: علی گودرزی("42) - حمیدرضا دیوسالار("90+4)
گلزنان تیم میهمان: احسان پیرهادی("10)‌

دوشنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۰

مس کرمان 0 - قشقایی شیراز 3
گلزنان تیم میهمان: مرتضی سنجانکی("25) - امین هاشمی فرد("P67) - صابر محمدی("90+2)

*جدول رده بندی لیگ دسته اول تا پایان هفته بیست و چهارم:

*ترین های هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال:

ترین های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال

یم هفته: قشقایی شیراز
تیم فوتبال قشقایی شیراز موفق شد در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور دست به کار بزرگی بزند و تیم صدرنشین مس کرمان را که در سه دیدار قبلی خود نتایج مطلوبی را کسب نکرده بود در این هفته از رقابت‌ها با نتیجه باورنکردنی سه بر صفر آن هم در کرمان شکست دهد.

کرمانی ها که پیش از این بازی، در سه مسابقه اخیر طعم برد را نچشیده بودند در این دیدار نیز تن به شکست سنگین آن هم برابر تیم پایین جدولی دادند و متحمل چهارمین ناکامی متوالی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شدند.

قشقایی ها با تحمیل این شکست به مس کرمان مانع فاصله گیری این تیم از سایر رقبا و مدعیان در جدول رقابت های لیگ یک شدند.

*بازیکنان هفته: جمیدرضا دیوسالار - میلاد احمدی - عادل سرشار - عرفان پورافراز
در این هفته از رقابت‌ها چهار بازیکن با درخشش خود برد ارزشمند و مهمی را برای تیم هایشان به ارمغان آوردند. هریک از این چهار بازیکن با به ثمر رساندن گل و دادن پاس گل نقش مهم و تاثیر بسزایی در برد تیم هایشان داشتند.

حمیدرضا دیوسالار مدافع تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر موفق شد در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک در دیدار حساس برابر بادران پاس گل اول تیمش را به علی گودرزی دیگر مدافع این تیم بدهد. دیوسالار کار خود را در نیمه دوم تکمیل و گل دوم و برتری تیمش را در ثانیه های پایانی این بازی به ثمر رساند.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته میلاد احمدی وینگر تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز توانست در دیدار برابر تیم سختکوش استقلال ملاثانی پاس گل اول تیمش را به فرزان دانا مهاجم تیم فجرسپاسی بدهد و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

ترین های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال

عادل سرشار وینگر تیم فوتبال گل ریحان البرز نیز یکی دیگر از این چهار بازیکن است که موفق شد در دیدار این هفته تیمش برابر ملوان بندرانزلی پاس هر دو گل، تیم گل ریحان را به سعید حلافی و احمدرضا دهداری بدهد.

اما چهارمین بازیکن برتر این هفته عرفان پور افراز هافبک تیم فوتبال هوادار تهران است. این بازیکن که از نیم فصل دوم رقابت‌ها به تیم بنفش پوش پایتخت ملحق شده توانست در هفته بیست و پنجم با انجام دبل و به ثمر رساندن دو گل برابر آرمان گهرسیرجان برد ارزشمندی را برای تیمش به ارمغان آورد.

ترین های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال

بازیکنان تاثیرگذار: عارف رستمی - حسن پورحمیدی
در ادامه درخشش عارف رستمی وینگر تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ترقابت های فصل جاری لیگ یک، این بازیکن توانست در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول یک بار دیگر برای تیمش مثمرثمر بوده و تاثیر زیادی را در برد خانگی تیمش برابر رایکا بابل داشته باشد.

رستمی در این دیدار روی گل اول و دوم تیمش که توسط جواد نصیر و فرزاد محمدی به ثمر رسید تاثیر مستقیمی داشت و توانست گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند. او پیش از این و در ۷ دیدار برگزار شده  از نیم فصل دوم  تبدیل به یکی از مهره های کلیدی تیم خیبر شده و در هر مسابقه ای که با برتری خیبر به اتمام می‌رسد نقش مهم و تاثیر بسزایی را در برد تیمش دارد.

دیگر بازیکن تاثیرگذار این هفته حسن پورحمیدی است. تیم استقلال خوزستان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در فصل جاری لیگ یک محسوب می شود در ۴ هفته اخیر نتوانسته نتایج مطلوبی را کسب کند و بردی را بدست آورد. این تیم در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور نیز نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل آن هم در دیدار خانگی برابر پارس جنوبی جم نتوانست کسب کند. آبی های خوزستان همین تک امتیاز را نیز مدیون دروازه بان خود هستند که در این دیدار با چندین واکنش فوق العاده خود مانع فروپاشی دروازه آبی پوشان خوزستانی شد.

البته در این میان می‌توان از بازیکنانی چون ایمان صادقی دروازه‌بان شاهین شهرداری بوشهر، گودرز داوودی دروازه بان تیم قشقایی شیراز، پرهام تریوه دروازه‌بان تیم فوتبال نود ارومیه به عنوان بازیکن تاثیر گذار هفته نام برد که در این هفته از رقابت ها در درون دروازه عملکرد مناسب و مطلوبی را داشتند و با محافظت از دروازه تیم هایشان مانع گلزنی مهاجمان حریف شدند .

*مربی هفته: داریوش هرمزی
داریوش هرمزی سرمربی قشقایی شیراز موفق شد با تیمش در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم صدرنشین مس  را در کرمان با نتیجه پرگل و باور نکردنی سه بر صفر شکست دهند. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی رقابت ها پیش از انجام این دیدار همگان بر این باور بودند که تیم قشقایی در این  هفته از رقابت ها برابر مس صدرنشین مسابقه آسانی نخواهد داشت ولی برخلاف تصور همگان هرمزی با اتکاء و میدان دادن به جوانانی چون مهدی لیموچی، روح الله صفویان پور و... دست به کار بزرگی زده و تیم صدرنشین مس  را در کرمان زمین گیر کردند تا این تیم متحمل چهارمین ناکامی متوالی خود شود.

ترین های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال

*ناکام هفته: مس کرمان
تیم فوتبال مس کرمان با شکست باورنکردنی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برابر تیم پایین جدولی قشقایی شیراز و با توجه به عدم کسب نتایج مطلوب در ۴ هفته اخیر و تحمیل چهارمین ناکامی متوالی در رقابتهای لیگ یک در این هفته از رقابت‌ها نیز به عنوان به عنوان ناکامهفته نامیده شد.

*بازی هفته: شاهین شهرداری بوشهر - مس کرمان
دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و بادران تهران از این حیث که در صورت برتری بادران این تیم به صدر جدول رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود می کرد یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته محسوب می شد. شاهینی ها در حالی برنده این دیدار شدند که با یک گل تا دقیقه ۴۱ از حریف پایتخت نشین خود عقب بودند اما یک کامبک فوق العاده از شاگردان داوود مهابادی سبب شد تا در نهایت تیمه شاهین شهرداری بوشهر  برنده این دیدار حساس شود.

ترین های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال