۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
داور وسط تمام تلاش خود را علیه ما بکار گرفت؛

قنواتی: در کل عمرم داوری مثل احمدی ندیدم

سرمربی خلیج فارس بندرماهشهر با انتقاد از نحوه قضاوت داور دیدار تیمش برابر صنعت ابریشم اصفهان گفت: داور وسط تمام تلاش خود را علیه ما بکار گرفت!
کد خبر: ۱۱۳۵۵۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت، موسی قنواتی سرمربی تیم خلیج فارس بندرماهشهر پس از پیروزی خارج خانه تیمش مقابل صنعت ابریشم اصفهان گفت: خدا را شکر میکنم که توانستیم در این بازی سنگین با سه امتیاز به خانه برگردیم. هیچ بحث فنی ندارم فقط تمام صحبتم با کمیته داوران است که در انتخاب و چینش داورها دقت کنند و عملکرد آنها را بررسی کنند. در دیدار ما و صنعت ابریشم داور وسط آقای ایمان احمدی از استان مرکزی به هر شکلی که دلش خواست سوت زد. واقعاً برايشان متاسفم. او تمام تلاش خود را انجام داد تا ما برنده نشويم اما لطف خدا و تلاش بازيكنان سبب اين برد شيرين شد.

قنواتي درباره حواشي توقيف اتوبوس تيمش گفت: كار من در حيطه فني است و اين موضوعات به من ارتباط ندارد فقط توضيحي كه بايد بدهم اين است كه راننده اتوبوس اين كار ناشايست را انجام داد و باعث سرگرداني تيم ما و حتي شوكه شدن بازيكنان شد اما با صحبت هايي كه انجام داديم توانستيم آنها را به شرايط مسابقه برگردانيم و آماده مسابقه شويم.

سرمربي خليج فارس در پايان درباره صعود تيمش به ليگ دو گفت: هر تيمي كه بودم تفكر صعود را به آن القا كردم و توانستيم صعود كنيم، بدون شك در خليج فارس هم با شرايط مناسبي كه مديران رقم زده اند تمام تلاشمان صعود به ليگ دو است و مطمئن باشيد به هيچ تيمي باج نخواهيم داد و به دنبال رسيدن به هدف خود هستيم.در پایان از کمیته مسابقات علی الخصوص شخص آقای فراهانی بابت برگزاری و برنامه ریزی مناسب مسابقات تشکر میکنم ولی از کمیته داوران گله مندیم و انتظار میرود رسیدگی بیشتری شود تا حق تیمی ضایع نشود.