۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی؛

آوالان از میزبانی در کامیاران محروم شد

کمیته مسابقات سازمان لیگ تیم فوتبال آوالان را به خاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از میزبانی در کامیاران محروم کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۲
به گزارش وبسایت دی‌اسپورت؛ کمیته مسابقات سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه آوالان این تیم را از میزبانی در شهر کامیاران به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی محروم کرد.

در نامه ارسالی کمیته مسابقات سازمان لیگ به باشگاه آوالان کامیاران آمده است: با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور مستمر تماشگران علیرغم تاکیدات قبلی در دیدارهای خانگی تیم اتحاد کامیاران به دلیل موقعیت ساختاری ورزشگاه آزادی کامیاران و عدم کنترل و همکاری لازم و شایسته به منظور جلوگیری از ورود افراد غیر مسئول و تماشاگر به داخل استادیوم بدین وسیله اعلام می دارد باشگاه اتحاد کامیاران تا صبح روز شنبه ۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ بایستی نسبت به معرفی ورزشگاه استاندارد و حائز شرایط به منظور میزبانی مسابقات بعدی تیم خود از جمله دیدار روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ برابر تیم شهرداری همدان اقدام نماید.

بدیهی است در صورت عدم معرفی ورزشگاه مورد تایید تا مهلت اعلامی پرونده به مراجع ذی‌صلاح ارجاع و کلیه مسئولیت عواقب ناشی از آن برعهده باشگاه اتحاد کامیاران خواهد بود.

ضمناً گزارش واصله در خصوص تکرار تخلفات صورت گرفته در دیدار آخر آن تیم برابر تیم ملی حفاری اهواز به کمیته انضباطی ارجاع می گردد.