۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
همه مجموعه باشگاه یکدل نیستند؛

خلیفه اصل: آقای مسئول! در این فوتبال به کسی باج نمی دهم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تاکنون در فوتبال به کسی باج نداده ام و اگر بخواهم این کار را کنم باید از فوتبال کنار بروم.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امیر خلیفه اصل پس از تساوی تیمش مقابل خیبر خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلاتی در باشگاه داریم و متاسفانه همه مجموعه یکدل نیستند. 

خلیفه اصل ادامه داد:  اما آقای مسئول من در این فوتبال به کسی باج نمی دهم و هر بازیکنی که حقش باشد، بازی می کند. به من ربطی ندارد که کدام بازیکن، فامیل کدام مسئول است. با تمام وجود برای استقلال خوزستان و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در ابتدا از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، این بازی بسیار تاکتیکی و در سطح لیگ برتر بود که جا دارد به بازیکنان هر ۲ تیم خسته نباشید بگویم.

وی افزود: متاسفانه بعد از زدن گل، موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم به گل های بیشتر برسیم و در ادامه داور روی یک صحنه به سود حریف پنالتی گرفت که گل تساوی را دریافت کردیم.

خلیفه اصل با اشاره به اینکه در دقیقه ۹۵ یک پنالتی صددرصدی برای ما گرفته نشد و ناهماهنگی بین داور و کمک داور مشهود بود گفت: در این صحنه ابتدا داور پنالتی گرفت و بعد کمک او اعلام افساید کرد در حالی که آفساید نبود و موقعیت مسلم ما از بین رفت.