۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
به دلیل اقدامات تحریک‌آمیز علیه باشگاه؛

سرمربی پارس جنوبی جم برکنار شد

محمد نصرتی از هدایت تیم فوتبال پارس جنوبی جم برکنار شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حواشی و مشکلات باشگاه پارس جنوبی جم در فصل جاری لیگ یک تمامی ندارد و هر هفته شاهد یک اتفاق عجیب در این باشگاه جنوبی کشور هستیم. باشگاه پارس جنوبی در این فصل از رقابت ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و همین مشکلات در طول فصل سبب شد تا بازیکنان این تیم در مقطعی دست به اعتصاب بزنند.

اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی جم در طول فصل ادامه دار بوده و آخرین اعتصاب آنها به قبل از بازی مس کرمان برمی گردد آنها قبل از بازی مس کرمان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود دست به اعتصاب زدند اما با وساطت مسئولان اعتصاب بازیکنان شکست و به تمرینات بازگشتند و موفق شدند در هفته بیست و ششم تیم صدرنشین مس را با یک گل شکست داده و پنجمین ناکامی متوالی فصل را به کهکشانی‌ها تحمیل کنند.

البته این پایان ماجرا نبود چرا که پس از انجام این دیدار علاوه بر اینکه سرمربی پارسی‌ها از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد بازیکنان این تیم نیز در اقدامی هماهنگ دست به اعتصاب مجدد زدند و اعلام کردند به شرطی در آستارا و در دیدار برابر شهرداری این شهر حاضر خواهند شد که بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند با این وجود و با تلاش و پیگیری های مدیران باشگاه پارس جنوبی ظهر روز بازی بخشی از قرارداد عوامل این تیم به حساب آنان واریز شد تا آنها در دیدار برابر شهرداری آستارا حضور یابند.

با این وجود پارسی‌ها در دیدار برابر شهرداری آستارا با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست دادند و پس از انجام این مسابقه و اتفاقات قبل از ۲ بازی گذشته پارس جنوبی جم طبق اعلام سرپرست این تیم محمد نصرتی سرمربی پارسی‌ها به دلیل اقدامات تحریک آمیز جهت اعتصاب بازیکنان و همچنین به دلیل تخریب وجهه فوتبال شهرستان جم توسط مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم از هدایت زردپوشان جمی برکنار و این موضوع به صورت رسمی و مکتوب امروز به سرمربی پارس جنوبی جم نیز اعلام شد.