۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
اختصاصی دی اسپورت؛

ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

با برگزاری هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۳
ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور به ترتیب روزهای دوشنبه 24 خردادماه با برگزاری هفته بیست و نهم این رقابت ها از سر گرفته شد.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

*نتایج هفته بیست و نهم در یک نگاه:

دوشنبه 24 خردادماه 1400

شهرداری آستارا 2 - قشقایی شیراز 0
گلزنان تیم میزبان: سعید طالبی - پژمان ثباتی

نود ارومیه 1 – چوکا تالش 1
گلزنان تیم میزبان: امید رضایی(P)
گلزنان تیم میهمان: مهدی محمدیاری("30)

گل ریحان البرز 1 - آرمان گهرسیرجان 4
گلزنان تیم میزبان: عادل سرشار("40)
گلزنان تیم میهمان: سعید قائدی‌فر("22) - ایمان رازانی('47) - سجاد حسامی("78) - رضا پورمهدی آبادی("86)

فجرسپاسی شیراز 2 – رایکا بابل 0
⚽️گلزنان تیم میزبان: حمید نعمتی("P32) - فرزان دانا("P67)

خوشه طلایی ساوه 2 – ملوان بندرانزلی 0
⚽️گلزنان تیم میزبان: فرشید پاداش("48) - حسن مرادی فرد ("P90+6)

هوادار تهران 1 – خیبر خرم آباد 0
گلزنان تیم میزبان: مجتبی محبوب مجاز("16)

مس کرمان 0 - بادران تهران 1
گلزنان تیم میهمان: مرتضی خراسانی("72)
کارت قرمز: پیمان نامور(بادران)

شاهین بوشهر 2 - استقلال خوزستان 1
گلزنان تیم میزبان: علی گودرزی("78) - میلاد صارمی("83)
گلزنان تیم میهمان: رامین داوودی("73)

استقلال ملاثانی 2 – پارس جنوبی 1
گلزنان تیم میزبان: میلاد پاک پرور("61) - رضا رضایی("90+5)
گلزنان تیم میهمان: میلاد قربان زاده("86)
کارت قرمز: بهروز هوشمند(پارس جنوبی)

*جدول رده بندی لیگ دسته اول تا پایان هفته بیست و نهم:

ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

*ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال:

*تیم هفته: بادران تهران
تیم فوتبال بادران تهران در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق شد در دیداری حساس و فیتال گونه برابر مس کرمان به برتری برسد و با مجموع ۵۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هوادار در رتبه دوم جدول رده بندی رقابت ها قرار بگیرد تا علاوه بر اینکه به عنوان یکی از مدعیان جدی و اصلی لیگ شناخته و محسوب شود همچنان از شانس زیادی برای قهرمانی و صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور برخوردار باشد.

ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

*بازیکنان هفته: مرتضی خراسانی - ایمان رازانی
مرتضی خراسانی مهاجم تیم فوتبال بادران تهران هفته گذشته یکی از ارکان اصلی و بازیکنان تاثیرگذار این تیم در دیدار برابر استقلال ملاثانی بود او موفق شد بازی زیبایی را از خود به نمایش بگذارد و با ثبت عملکردی مطلوب در ترکیب تیمش نقش موثری در برد مهم تیم بادران داشته باشد.خراسانی در بازی هفته گذشته موفق شده بود یک گل به ثمر رسانده و پنالتی تیمش را بگیرد تا گل دوم تیم بادران از روی نقطه پنالتی شکل بگیرد.  عملکرد مطلوب خراسانی در هفته بیست و نهم رقابت ها نیز ادامه یافت او در این هفته از رقابت‌ها موفق شد گل سه امتیازی و ارزشمند تیمش را در دیدارحساس فینال گونه برابر مس کرمان به ثمر برساند.

ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

ایمان رازانی مدافع چپ تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان نیز در دیدار این هفته تیمش برابر گل ریحان البرز با به ثمر رساندن یک گل و دادن یک پاس گل نقش موثری در برد پرگل تیمش ایفا کرد.

*بازیکن تاثیرگذار: دانیال کردستانی - حمید کاظمی
دانیال کردستانی هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی در این هفته از رقابت‌ها با گرفتن دو پنالتی برای تیمش پایه گذار برد این تیم برابر رایکای بابل بود. او موفق شد دو پنالتی تیمش را از داور مسابقه بگیرد که حمید نعمتی و فرزان دانا دو بازیکن دیگر فجرسپاسی با غنیمت شمردن این دو فرصت هر دو گل تیمشان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

حمید کاظمی مهاجم تیم فوتبال بادران که هفته گذشته در دیدار برابر استقلال ملاثانی موفق شده بود گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند در این هفته از رقابت‌ها نیز توانست پاس گل ۳ امتیازی تیمش را به مرتضی خراسانی در دیدار حساس و مهم هفته برابر مس کرمان را بدهد.

ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

*مربی هفته: امیدرضا روانخواه
در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور امیدرضا روانخواه موفق شد با تیم بادران جدال شش امتیازی و فینال گونه برابر مس کرمان را به سود خود و تیمش پایان دهد تا علاوه بر اینکه در کسوت مربی  سومین برد خود با نارنجی پوشان را تجربه کند همچنان از شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ یک و صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور برخوردار باشد. برد ارزشمند تیم فوتبال بادران در دیدار مهم برابر مس کرمانسبب شد تا امیدرضا روانخواه به عنوان مربی برتر هفته از سوی کارشناسان وب سایت دی اسپورت مورد انتخاب شود.

ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

*ناکام هفته: خیبر خرم آباد
تیم فوتبال خیبر خرم آباد که تا  پیش از دیدار برابر هوادار تهران و تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور با کسب 7 برد سه تساوی و فقط قبول یک شکست نتایج مطلوبی را در ۱۰ هفته برگزار شده نیم فصل دوم رقابت ها به دست آورده بود با قبول شکست در هفته بیست و نهم برابر هوادار علاوه بر اینکه دومین شکست خود در نیم فصل دوم را تجربه کرد از کورس رقابت با سایر مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ یک و صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور عقب ماند.

البته در این بین می‌توان به ناکامی های دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان اشاره کرد که با وجود قرار گیری در جمع مدعیان نتوانسته اند در هفته های اخیر نتایج مطلوبی را کسب کنند. استقلال خوزستان از هفته بیستم تا پایان هفته بیست و نهم موفق به کسب پیروزی برابر حریفان نشده و عملاً 9 هفته ای می شود که یا کسب تساوی یا متجمل شکست رنگ برد را ندیده است.

در سوی مقابل مس کرمان نیز در 8 دیدار اخیر خود فقط یکبار آن هم به سختی توانسته در دیدار خانگی تیم استقلال ملاثانی را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و در 7 دیدار باقی مانده خود یا به تساوی رضایت داده و یا متحمل شکست شده است.

ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

*بازی هفته: بادران - مس کرمان
حساس ترین و مهمترین دیدار هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور جدال دو تیم بالانشین جدول رقابت ها یعنی بادران تهران و مس کرمان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نارنجی پوشان پایتخت پایان یافت. تیم بادران تهران این دیدار حساس و فینال گونه را با برد پشت سر گذاشت تا همچنان شانس بیشتری برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور داشته باشند.

دومین بازی هفته دیدار دو تیم هوادار و خیبر خرم آباد بود که در پایان این دیدار مهم، هواداری ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر پیروز زمین شده تا با 50 امتیاز همچنان به صدرنشینی خود در رقابت های لیگ یک ادامه دهند.

ترین های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال