۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
اختصاصی دی اسپورت؛

دبل شروع مجدد منتهی به گل احمدی برابر ملوان! (ویدئو)

دروازه بان خوشه طلایی ساوه موفق شد در دیدار برابر ملوان بندرانزلی روی گل اول تیمش تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۵
دبل شروع مجدد منتهی به گل احمدی برابر ملوان! (ویدئو)
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق شد ملوان بندرانزلی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و با برتری و کسب سه امتیاز این دیدار مهم ۴۶ امتیازی شده و با قرارگیری در رتبه چهارم جدول رده بندی و جمع مدعیان اصلی قهرمانی شانس‌ خود را برای کسب عنوان قهرمانی و صعود به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور افزایش دهد.

نکته قابل توجه این دیدار عملکرد مطلوب دروازه‌بان تیم خوشه طلایی بود که علاوه بر نمایش قابل قبول در این مسابقه توانست روی گل اول تیمش نیز تاثیرگذار باشد. عبدالصمد احمدی در این مسابقه روی شروع مجدد خود حسین فاضلی را در یک موقعیت ایده آل قرار داد تا او نیز با ارسال دقیق توپ روی دروازه پایه گذار به ثمر رساندن گل اول تیم خوشه طلایی شود.

با به ثمر رسیدن گل اول طلایی پوشان ساوه عبدالصمد احمدی به اولین دروازه بانی در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور تبدیل شد که شروع مجددهای او در دو دیدار مختلف منتهی به گل شده است!

جالب تر اینکه شروع مجدد منتهی به گل احمدی در شرایطی برای بار دوم رخ می دهد که او در دیدار پایانی نیم فصل اول نیز زمانی که در تیم بادران عضویت داشت در دیدار نارنجی پوشان پایتخت برابر همین تیم ملوان موفق شد روی شروع مجدد خود تیمش را به گل دوم در آن مسابقه برساند! تا از حیث شروع مجددهای منتهی به گل در دیدار برابر ملوان بندرانزلی در فصل جاری دبل کرده باشد!

ترند های روز