۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

ماجرای محرومیت نبی‌زاده و اعتراض باشگاه فجرسپاسی

با حکم کمیته انضباطی مدافع فجرسپاسی از دیدار برابر استقلال خوزستان محروم شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علی نبی زاده مدافع فجرسپاسی صبح امروز با حکم کمیته انضباطی مدافع فجرسپاسی از دیدار برابر استقلال خوزستان محروم شد.

بلافاصله باشگاه فجرسپاسی و سرمربی این تیم به حکم صادره از سوی کمیته انضباطی واکنش نشان داده و معتقد هستند که بایستی این حکم ۴۸ ساعت قبل و یا بعد از بازی مهم و حساس امروز این تیم برابر استقلال خوزستان اعلام می شد.

گویا ماجرای محرومیت علی نبی زاده از این قرار است که در دیدار برابر پارس جنوبی نماینده فدراسیون تخلفات چند تن از اعضای تیم فجرسپاسی من جمله علی اصغر کلانتری (سرمربی)، علی نبی زاده(بازیکن) و یک فرد منتسب به این تیم را به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی گزارش می کند و پس از این بازی و بدنبال گزارش واصله از مقام رسمی مسابقه کمیته انضباطی از باشگاه فجرسپاسی، سرمربی و فرد منتسب به این باشگاه نسبت به تخلفات انتسابی درخواست ارسال لایحه دفاعی می کند.

باشگاه فجرسپاسی لایحه دفاعی سرمربی و فرد منتسب به این باشگاه فجرسپاسی را به کمیته انضباطی ارسال کرده و این کمیته پس از دریافت لایحه دفاعی این افراد آرای انضباطی خود را صادر می کند که پیرو این آرای صادره باشگاه فجرسپاسی، سرمربی و علی نبی زاده محروم و جریمه نقدی می شوند.

پس از صدور آرای انضباطی و اعلام محرومیت علی نبی زاده باشگاه فجرسپاسی نسبت به این موضوع که کمیته انضباطی بدون درخواست لایحه دفاعی و دفاعیات از علی نبی زاده وی را محروم کرده است معترض می شود و پس از اعتراض باشگاه فجرسپاسی محرومیت مدافع این تیم در دیدار برابر خیبر خرم آباد کان لم یکن (به صورت موقت تعلیق) شده و کمیته انضباطی روز بازی برابر خیبر با ارسال نامه ای به مدافع فجرسپاسی خواستار ارسال لایحه دفاعی از سوی وی می شود.

بدنبال آن نیز مدافع فجرسپاسی دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال می کند و پس از حدود دو هفته از این ماجرا کمیته انضباطی صبح امروز با صدور آرای انضباطی حکم بر محرومیت و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی علی نبی زاده می دهد.

با این وجود بلافاصله باشگاه فجرسپاسی و سرمربی این تیم واکنش نشان داده و نسبت به صدور آرا صبح روز بازی مهم و حساس برابر استقلال خوزستان معترض می شوند آنها معتقد هستند این رای باید یا 48 ساعت قبل از بازی به این باشگاه ابلاغ می شد تا آنها فرد جایگزینی را به اهواز می بردند و یا بعد از بازی مهم و حساس برابر استقلال خوزستان ابلاغ می شد.