۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
خبری بد برای بوشهری‌ها؛

ستاره شاهین غایب بزرگ هفته/عزیزی و فرصتی بزرگ

دروازه‌بان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر قادر به همراهی تیمش در دیدار برابر هوادار نخواهد بود.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ایمان صادقی دروازه‌بان شاهین شهرداری بوشهر در فصل جاری لیگ دسته اول یکی از برترین بازیکنان و ستاره‌های تیم شاهین بوده که موفق شده عملکرد فوق العاده و خیره کننده ای را در ترکیب این تیم از خود به نمایش بگذارد.

صادقی در 30 بازی‌ای که برای شاهینی‌ها در درون دروازه ایستاده توانسته در مجموع 17 کلین شیت انجام دهد و نقش موثر و مهمی را در نتایج مطلوب اخیر و کسب جایگاه مناسب شاهین در جدول داشته باشد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در فصل جاری لیگ یک با انجام 17 کلین شیت رکوردار ثبت کلین شیت در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور است و این امکان وجود دارد که او بتواند در 4 هفته باقی مانده تا پایان لیگ این آمار را جابه جا کند.

البته از بوشهر خبر می رسد که صادقی به دلیل محرومیت ناشی از 4 کارته بودن دیدار حساس و مهم برابر هوادار را از دست داده که این می تواند خبر بدی برای شاهینی‌ها، هواداران این تیم و حتی خود صادقی در آستانه دیدار حساس و مهم برابر هوادار باشد.

با این وجود ستاره بی چون و چرای شاهینی‌ها در فصل جاری غایب بزرگ هفته سی و یکم خواهد بود و با وجود غیبت صادقی، بی شک وحید عزیزی این فرصت را خواهد داشت تا با قرارگیری در ترکیب شاهین مسئولیت حفاظت از دروازه نماینده بوشهر را برعهده داشته باشد.

به هر حال باید منتظر و ماند دید که عملکرد وحید عزیزی در این دیدار حساس و سرنوشت ساز در درون دروازه شاهین چگونه خواهد بود و آیا او می تواند در این هفته با بسته نگه داشتن دروازه تیمش به دومین ستاره و ناجی بوشهری‌ها تبدیل شود و محبوبیت ویژه ای را بین هواداران شاهین کسب کند.
ترند های روز